خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزش نقد در خانه موسیقی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۶۸۹

کارگاه آموزش نقد با تدریس آروین صداقت‌کیش از هفته اول آبان در خانه موسیقی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کارگاه آموزش نقد با تدریس آروین صداقت‌کیش از هفته اول آبان با تمرکز بر مسائل عملی نقد در خانه موسیقی برگزار می‌شود. این دوره برای دانشجویان رشته موسیقی و روزنامه‌نگاری، خبرنگاری و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای حوزه موسیقی مناسب است و ثبت‌نام آن آغاز شده است. 

در این کارگاه توجه بیشتری به مسائل عملی‌ می‌شود که نویسندگان در ابتدای راه نقد نوشتن با آن‌ها مواجه می‌شوند. همچنین بخشی از درس به «نقد اجرا» و «نقد نماهنگ» اختصاص  دارد و نقدخوانی (خواندن نقدهای مهم و بررسی ویژگی‌های هرکدام) از دیگر بخش‌های مهم این کلاس‌ها است. از دیگر مباحث مطرح شده در این کلاس‌ها تغییراتی است که در میدان نقدنویسی فارسی اتفاق افتاده است.

این دومین کارگاه نقد است که خانه‌ موسیقی با تدریس آروین صداقت‌کیش برگزار می‌کند. در این دوره محتوای درس‌ها به روز شده و نسبت به کارگاه پیشین بیشتر بر مسایل ملموس و عملی نقد موسیقی تمرکز دارد. مدت این دوره 17 جلسه است و اسفند سال جاری تمام می‌شود. 

 متقاضیان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با خانه موسیقی به نشانی خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک 270، تلفن 66917711 - 66917712 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز