خبرگزاری کار ایران

دلیل پخش نشدن برنامه نود چیست؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۱۴

در این سال‌ها برنامه نود عادل فردوسی‌پور همواره با حواشی زیادی همراه بوده ولی در این ۲۱ سال همیشه به کار خود ادامه داده است.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته خبر پخش نشدن برنامه نود، بازتاب‌هایی به دنبال داشت و در نهایت عادل فردوسی‌پور اعلام کرد که نود تعطیل نشده و او در حال آماده‌سازی برنامه است.

این موضوع به‌نوعی برای مخاطبان ابهام به‌وجود آورد و همه مخاطبان برنامه منتظر دوشنبه شب بودند تا ببینند که در نهایت نود به روی آنتن شبکه سه می‌رود یا خیر. اما قبل از آن، معاون سیما در مصاحبه‌ای اعلام کرد، تصمیم سازمانی شبکه سه مبنی بر این است که این هفته نود پخش نشود و هیچ ابهامی درباره این موضوع وجود ندارد.

به‌طور کلی توقف مقطعی برنامه نود در بین دو فصل لیگ برتر مرسوم بوده اما می‌توان گفت که توقف در میان برگزاری لیگ اتفاق نیفتاده و شاید بتوان دلیل‌های دیگری را متوجه این موضوع دانست.

لازم به ذکر است که در حال حاضر دلیل حذف برنامه نود این هفته، پخش بازی انگلیس ـ اسپانیا در لیگ ملت‌های یوفا عنوان شده که البته قانع‌کننده نیست چراکه در زمان‌های مشابه به این صورت بازی‌های فوتبال از شبکه ورزش پخش می‌شد و برنامه نود هم به کار خود ادامه می‌داد.

علی فروغی مدیر شبکه سه در چند روز گذشته گفته بود که برنامه نود به‌هیچ وجه تعطیل نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز