خبرگزاری کار ایران

بررسی میزان حقوق مسئولان در تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۹۹

برنامه پایش امشب ۲۲ مهر با موضوع "واکاوی علت تعلل دولت در راه‌‌اندازی سامانه افشای حقوق مدیران و مسئولان" روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، براساس ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف بود تا یک سال پس از تصویب این قانون سامانه حقوق و مزایای مدیران و مقامات را راه اندازی کند و عموم مردم به این سامانه دسترسی داشته باشند، با توجه به تاکید قانون گذار و ایجاد مهلت یک ساله، تاکنون علیرغم گذشت هفت ماه از مهلت قانونی، دولت این سامانه را راه اندازی نکرده است.

در همین راستا محمد دهقان عضو کمسیون حقوقی و امور قضائی مجلس و سید صدر الدین صدری نوش آبادی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور میهمان برنامه امشب پایش هستند. در بخش‌های دیگر برنامه این هفته نیز آخرین تحولات اقتصادی کشور بررسی خواهد شد.

در سؤال نظر سنجی برنامه هم از بینندگان پرسیده شده است: به نظر شما آیا اطلاعات فیش‌های حقوق و مزایای دریافتی کارکنان دولت، حریم خصوصی محسوب می‌شود و باید محرمانه بماند؟ ۱- بله ۲- خیر. علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱ پیامک کنند.

پایش به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی و با اجرای محمد دلاوری پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز