خبرگزاری کار ایران

بازی «انگری بردز» سریال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۳۸

سریال تلویزیونی بلند «انگری بردز»(پرندگان عصبانی) برای اولین بار تولید می‌شود.

به گزارش ایلنا، سریال تلویزیونی بلند «انگری بردز» (پرندگان عصبانی) برای اولین بار تولید می‌شود. این برنامه بین ۶ تا ۱۲ سال به‌طول خواهد انجامید و از ۲۰۲۰ پخش آن شروع می‌شود.

کمپانی «Rovio» که مالک و صاحب امتیاز «اَنگری بردز» است، سری جدید سریال بلند را با دفتر مستقر خود در لندن کار خواهد کرد. تهیه‌کنندگان مجموعه جدید اعلام نکرده‌اند که دقیقا چند قسمت خواهند ساخت یا مراحل تولید آن چقدر طول خواهد کشید، اما این سری اولین سریال بلند «اَنگری بردز» است که ساخته خواهد شد.

کمپانی Rovio در همکاری با کمپانی Cake که فروش نمایش‌های تلویزیونی انگری بردز در سطح بین‌المللی را برعهده دارد، این پروژه را پیش خواهند برد. محصول فعلی تلویزیونی و دیجیتال این مجموعه شامل سریال «انگری بردز تونز» D۲ و اسپین‌آفِ «انگری بردز بلوز» و «پیگی تِیلز» است که شخصیت‌های این قسمت‌ها برگرفته از فیلم سینمایی «انگری بردز» گرفته شده است.

این فیلم در گیشه(باکس‌آفیس) جهانی، ۳۵۲ میلیون دلار فروش داشت و فیلم سینمایی دنباله این مجموعه نیز در سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران خواهد شد. کمپانی Cake همچنین کانال یوتیوب «اَنگری بردز» را اداره می‌کند.

تام وَن واوِرِن مدیرعامل کمپانی Cake در این مورد گفت: سریال بلند این پروژه گام بعدی گسترش برند «اَنگری بردز» را بر پرده سینما در پی خواهد داشت.

بازی‌های «اَنگری بردز» تا کنون ۴ میلیون بار دانلود شده‌اند. اوایل همین سال میلادی، کمپانی Rovio در شراکت با شرکت سرگرمی Big Fish در حال توسعه و اجرای برنامه «گِیم شو»(برنامه مسابقه) زنده با چالش دوبله اَنگری بردز است. این کمپانی در کنار تولید فیلم سینمایی و سریال‌های اَنگری بردز، در حال ساخت پارک بزرگ اَنگری بردز با عنوان «پارک سرگرمی دنیای اَنگری بردز» در کشور قطر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز