خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

هتل‌های قشم جهانی می‌شوند/مذاکره برای بودن در جام جهانی ۲۰۲۲

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۱۹

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: نهایتا تا آذرماه ستاره‌گذاری هتل‌های جزیره قشم مبنی بر مولفه‌ها و ضوابط بین‌المللی انجام می‌گیرد.

سیدمحمدامین جعفری (مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم) به خبرنگار ایلنا گفت: از اوایل دولت دهم تمام تلاش خود را در راستای ارتقای مراکز اقامتی که شامل هتل‌ها بود، انجام دادیم و در همین راستا میزان تخت‌های ما از آن زمان تاکنون به بیش از ۲ برابر رسیده است.

وی افزود: همچنین از نیمه دوم سال ۹۵ تلاش‌هایی در خصوص استانداردسازی درجه بندی هتل‌ها در جزیره قشم انجام شده و تاکنون پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و قرار است نهایتا تا آذرماه درجه‌بندی و ستاره‌گذاری هتل‌های جزیره قشم مبنی بر مولفه‌ها، ضوابط و تعاریف ملی و بین‌المللی انجام گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: از اواخر سال ۹۵ مذاکراتی با قطر انجام شده و پیگیر این موضوع بودیم که بتوانیم در جام جهانی ۲۰۲۲ همراه قطر باشیم تا از فرصت رویداد جام جهانی برای کشورمان استفاده کنیم ولی هنوز هیچ‌چیز درباره این موضوع قطعی نشده است.

عبدالجواد کمالی (معاون فرهنگی اجتماعی سازمان گردشگری منطقه آزاد قشم) نیز در خصوص مشارکت با قطر برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قشم بیان کرد: در حال پیگیری این موضوع هستیم. بررسی‌هایی در حال انجام بوده و پیگیری‌هایی از سوی سازمان برای جذب سرمایه‌گذاری وجود دارد اما هنوز هیچ‌چیز قطعی نشده که بتوان درباره آن صحبت کرد.

وی افزود: البته جدا از این موضوع ما به طور کلی در حال توسعه مکان‌های اقامتی خود هستیم و هتل‌سازی و اتفاق‌های خوبی در حال ایجاد در قشم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز