خبرگزاری کار ایران

معرفی گزینه‌های کمیسیون فرهنگی مجلس برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات و صداوسیما

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۴۱

گزینه‌های کمیسیون فرهنگی مجلس برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات و شورای نظارت بر صداوسیما معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، احد آزادی‌خواه (سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس) گفت: براساس آیین نامه داخلی مجلس هریک از ستادها و شورا دو برابر ظرفیت داوطلب از کمیسیون به صحن علنی معرفی می‌شود تا انتخاب نهایی اعضا برعهده صحن باشد.

آزادی‌خواه  همچنین به خانه ملت گفت :برای عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، احمد مازنی، احمد سالک، سیدصادق طباطبایی و اسماعیل سعیدی به صحن معرفی می‌شوند و برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات محمدعلی وکلیلی و جمشید جعفرپور برگزیده شدند.

وی ادامه داد: برای عضویت در شورای نظارت بر صداوسیما جمشید جعفرپور، مهدی شیخ، احسان قاضی‌زاده هاشمی و غلامرضا کاتب معرفی می‌شوند و برای نظارت در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری احد آزادی‌خواه و علیرضا ابراهیمی رأی آوردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: برای نظارت در هیات امنای کتابخانه‌های عمومی نیز احد آزادی‌خواه و اسماعیل سعیدی توسط کمیسیون انتخاب شدند و در نهایت برای عضویت در شورای تخصصی توسعه و فرهنگ قرآنی نیز احد آزادی‌خواه و اصغر مسعودی رأی آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز