خبرگزاری کار ایران

"از شلمچه تا دمشق" سه اثر در حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۹۶۸

همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان ۳ کتاب درحوزه مقاومت رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، در مراسمی که از ساعت ۱۶ روز ۴ مهرماه برگزار می‌شود، از کتاب‌های آبادان ۳۵۱ روز، گنجشک‌های بابا: خاطرات شهید مرتضی کریمی و کتاب درعا: خاطرات شهید حسن غفاری اثر هاجر پورواجد رونمایی خواهد شد.

این سه اثر که با موضوع خاطره‌نگاری و دفاع مقدس و دفاع از حرم به رشته طبع درآمده است در پی مستندسازی مجاهدت‌های رزمندگان مدافع وطن و حریم اعتقادات اسلامی بوده است.

در این برنامه علاوه بر علاقمندان کتاب‌خوانی، رضا رسولی نویسنده و عضو هیات مدیره انجمن قلم ایران به بحث و بررسی اجمالی این آثار می‌پردازد.

هاجر پورواجد نویسنده این آثار که خود از همسران شهدای هفت سال دفاع مقدس است، تاکنون یادنامه، خاطره و زندگی نامه‌های زیادی از شهدا، جانبازان و ایثارگران به رشته تحریر درآورده و آثاری که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، در مورد خاطرات شهید مرتضی کریمی و شهید مدافع حرم حسن غفاری تدوین و هر سه این آثار در سال ۱۳۹۷ به زیور طبع آراسته شده است.

علاقمندان برای شرکت در این جلسه می‌‌توانند به فرهنگ‌ سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوار شهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۳۱۹۳۰۴تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز