خبرگزاری کار ایران

زنگ کتاب‌خوانی در اردبیل نواخته می‌شود‎

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۴۳

همزمان با اولین روز ماه مهر، دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان اردبیل و سیصدوشصتمین نمایشگاه کتاب استانی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل از ۱ تا ۶ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه عصر امروز با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

در دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب اردبیل ۲۴۵ ناشر از سراسر کشور ۵۶ هزار و ۸۵۴ عنوان کتاب را در ۱۵۵ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند. تعداد ۲۰ ناشر از استان نیز در نمایشگاه حضور دارند و ۸ کتاب‌فروشی منتخب با ستاد برگزاری نمایشگاه مشارکت و همکاری دارند. مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

کارگاه عکاسی نجومی، نشست راههای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی، برنامه پیوند کتاب و کودک با حضور (کودکان و نوجوانان)، کارگاه جام باشگاه‌های کتاب کودک، اهمیت آموزش خط بریل برای سوادآموزان نابینا، اهمیت مطالعه آزاد و اطلاعات عمومی برای نابینایان، رونمایی از کتاب الفتا، نمایشنامه‌خوانی با موضوع دفاع مقدس با عنوان «خواستن»، نشست بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی، کارگاه معیارهای انتخاب یک رمان و کتاب ادبی، راهکارهای بهبود مهارت‌های ارتباطی در محیط های آموزشی و جامعه‌شناسی آموزش و پرورش، رونمایی از کتاب نویسندگان استان، جشن امضاء کتاب توسط نویسندگان استان، نشست تجارب و ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، کارگاه فن بیان و قصه‌گویی ویژه خانواده‌ها، کارگاه تصویرسازی کتاب کودک(با موضوع محرم و دفاع مقدس)، برگزاری کارگاه صور فلکی و رصد آسمان و پخش فیلم، کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی برای خانواده‌ها، کارگاه داستان‌خوانی با صدای بلند ویژه دانش‌آموزان، عصر شعر عاشورایی و دفاع مقدس، کارگاه آموزش خط بریل، نمایشگاه تجهیزات و لوازم تالیف کتاب و کتابت به خط بریل، نمایشگاه عکس عاشورا، کارگاه تولید آثار معرق و منبت، معرفی کتاب سیر تحول معرق در ایران، کارگاه نقاشی کودک و نوجوان و رنگ‌آمیزی دیواری (با محوریت محرم و دفاع مقدس) و نمایشگاه عکس کیهان و نجوم از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بخش جنبی این نمایشگاه است.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل از ۱ تا ۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز