خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش‌فروش «سوتِ سکوت»

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۵۳

پیش‌فروش آلبوم موسیقی «سوتِ سکوت» به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی آرین نائینی، در فضای مجازی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی متال فارسی «سوتِ سکوت» تازه‌ترین اثر آرین نائینی شامل 12 قطعه به نام‌های «اعتصاب اعصاب»، «نیکائین»، «سوت سکوت»، «آخرین حضور»، «یک ذره فکر کن»، «خط پایان»، «عاشق کشى»، «پنجره»، «بودن یا نبودن»، «جهان زیبا»، «خاک بیدار (ایران)» و «سربازهاى روز» است که براساس ترانه‌هایی از حبیب سررشته دارى، کیان حجازى و امیر توده فلاح به اجرا درآمده است.

آرین نائینی همچنین در اثر تازه خود، نوازندگی گیتار الکتریک، آکوستیک، کیبورد و باس را بر عهده داشته و یاسر ساکى مهر و پوریا قربانى (کیبورد)، کیان حجازى و آرین نائینى (باس)، سعید جامع و سیاوش على محمدى (درامز) و مهدى عبدى (ویولونسل) به عنوان دیگر نوازندگان آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ضبط این مجموعه در استودیو شخصى فرشاد پاسدار و کیان حجازى (استودیو ترنج) و استودیو شخصى آرین نائینى (استودیو نیکائین) صورت گرفته و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ آن را انجام داده است.

مؤسسه نشر و پخش جوان به مدیریت نیما جوان، انتشار این اثر را عهده دار بوده و کیان حجازى (تهیه‌کننده)، فرشاد پاسدار (مشاور پروژه)، ندا عقیقى (مدیر پروژه)، صادق کیا (مدیر رسانه‌ای)، مجتبى توسلى (مدیر اجرایى)، امیرحسین پروین (مدیر فنى) و نیما مرادى (عکاس و گرافیست) دیگر عوامل و دست اندرکاران تولید آن بوده‌اند.

پیش فروش آلبوم «سوت سکوت» آرین نائینی، از طریق سایت‌های ریتمو و بیپ تونز آغاز شده و علاقمندان می توانند جهت پیش خرید اثر به آدرس های www.ritmo.ir و www.beeptunes.comمراجعه کنند.

مراسم رونمایی این آلبوم چهارشنبه 14 شهریور ساعت 20 در خانه وارطان به نشانی میدان فلسطین، ضلع غربی خیابان طالقانی، پلاک 514، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز