خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه «کارتون و کاریکاتور کتاب»

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۲۷

مسابقه ملی«کارتون و کاریکاتور کتاب» به همت موسسه خانه کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقه ملی«کارتون و کاریکاتور کتاب» به همت موسسه خانه کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

هادی حیدری، دبیر مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» درباره این مسابقه توضیح داد: موسسه خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نخستین دوره مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نخستین دوره مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» گفت: جامعه به اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع به منظور نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نیازمند است. با این رویکرد، فراخوان این مسابقه از سوی خانه کتاب منتشر شد که بر اساس آن همه هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست و همچنین همه کسانی که به نوعی دغدغه کتاب و کتاب‌خوانی دارند، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

دبیر مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» ادامه داد: در این مسابقه، شرکت‌کنندگان می‌توانند از زاویه دلخواه خود به کتاب بنگرند؛ در این مسابقه آثاری برگزیده می‌شوند که به موضوع کتاب به‌صورت خلاقانه و با نگاهی متفاوت پرداخته باشند.

حیدری افزود: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر با موضوع کتاب را به همراه بیوگراف خود که باید حداکثر ۲۰۰ کلمه باشد و شماره تلفن، نشانی کامل و در اندازه آ.س و با کیفیت تصویر ۳۰۰ dpiتا ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه این مسابقه به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم  ارسال و یا به آدرس CARTOONKETAB@KETAB.IR ارسال کنند.

وی عنوان کرد: در این مسابقه به نفر اول، ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم  ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

دبیر مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» با بیان این که کامبیز درم بخش، حسن کریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران «مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور کتاب» هستند، گفت: داوری آثار به احتمال زیاد از هفته دوم مهرماه ۱۳۹۷  آغاز می‌شود.

حیدری با بیان اینکه تاریخ دقیق اختتامیه این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد، اظهار کرد: در این آیین، نمایشگاهی از آثار عرضه شده به دبیرخانه برگزار می‌شود و همچنین این مجموعه در قالب یک کتاب نفیس منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز