خبرگزاری کار ایران

گزارشگر صداوسیما:

پلیس اندونزی مانع تصویربرداری از واترپلو نشد!

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۵۰

در پی بروز مشکلی در گزارش مستقیم مسابقه واترپلو ایران_چین، بسیاری از مردم در فضای مجازی به این موضوع اعتراض کردند و این موضوع توضیحات گزارشگر صدا‌و‌سیما را در پی داشت.

به گزارش ایلنا، مشکل پیش آمده در حین پخش بازی تیم ملی واترپلوی ایران در جریان مسابقات آسیایی جاکارتا، با تفسیر‌ها و حاشیه‌سازی‌های مختلف برخی کاربران فضای مجازی همراه بود.

حسین رضایی، گزارشگر دیدار واترپلوی ایران - چین هرگونه دخالت پلیس و ممانعت آنان از تصویربرداری از این مسابقات را رد کرد.

گزارشگر شبکه ورزش که پوشش زنده مسابقه رقابت تیم ملی واترپلوی ایران را برعهده داشت، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ویدئویی را منتشر و تاکید کرد که مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممانعت پلیس از تصویربرداری وی نادرست بوده است.

حسین رضایی توضیح داده که این مشکل فقط برای لحظاتی اتفاق افتاده است و او در ادامه به پایین سالن واترپلو رفته و پس از پیروزی تیم ملی کشورمان گزارشی از اعضای تیم ملی هم تهیه و پخش کرده است.

در دیدار روز گذشته تیم واترپلوی کشورمان مقابل چین، پس از اینکه تیم ملی گلی را به حریف می‌زند، دوربین در دست گزارشگر برای لحظاتی به پایین سقوط می‌کند و در پخش تصاویر اختلال ایجاد می‌شود که این صحنه در فضای مجازی منتشر شده و از آن با عنوان ممانعت پلیس از تصویربرداری خبرنگار صداوسیما یاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز