خبرگزاری کار ایران

آموزشگاهی برای ارائه رموز ساخت آلات موسیقی

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۸۳

امیر طاهری از افتتاح آموزشگاهی با رویکرد آموزش ساخت سازهای ایرانی و جهانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، آموزشگاه سازسازی ماهون به مدیریت امیر طاهری با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این آموزشگاه در دو بخش آموزش ساخت سازهای ایرانی و جهانی دورهای تخصصی خود را برگزار می‌کند.

امیر طاهری درخصوص تاسیس آموزشگاه ماهون توضیح داد: این آموزشگاه با رویکرد آموزش ساخت سازهای ایرانی و جهانی قصد دارد تا با نگاهی جدی‌تر علاوه بر ایجاد زمینه‌های آشنایی هنرجویان با این حرفه و تربیت افراد متخصص، شرایط اشتغال جوانان و علاقه‌مندان را نیز فراهم آورد. چرا که با توجه به شرایط اقتصادی موجود فعالیت در این حرفه هنری علاوه بر مرتفع ساختن نیازهای هنرمندان نوازنده در تهیه ساز، می‌تواند تا حدود زیادی از خروج ارز از کشور جلوگیری به عمل آورد.

او ادامه داد: از آنجایی که برخی نوازندگان و هنرجویان موسیقی در تهیه و انتخاب ساز مناسب دچار مشکلات فراوانی می‌شوند این مرکز در نظر دارد سازهای دست ساز را در یک فضای رقابتی ارائه دهد و از طرفی نوازندگان و هنرجویان این فرصت را خواهند داشت تا سازی را که از لحاظ لحن و طنین کاملاً منطبق بر نیازهای آنان و متناسب با ویژگی فیزیکی و بدنی‌شان طراحی شده است بنوازند.

آموزشگاه ماهون علاوه بر ارائه فنون و رموز ساخت کلیه آلات موسیقی به صورت حرفه‌ای و آکادمیک با برگزاری دوره‌های تخصصی رگلاژ، تعمیر، سازشناسی و اکوستیک این توانایی را در نوازندگان و هنرجویان به وجود می‌آورد تا خود به رفع کلیه نیازهایشان در این خصوص اقدام کنند. این آموزشگاه به منظور برگزاری دوره‌های پیشرفته آموزش ساخت ساز از حضور اساتید و بزرگان سازسازی و  موسیقی بهره می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز