خبرگزاری کار ایران

هفته فرهنگی ایران- اوکراین در شهرکتاب فرشته

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۰۳

هفته فرهنگی ایران – اوکراین از ششم تا یازدهم شهریورماه در شهرکتاب فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این سلسله مراسم ابتدا در روز سه‌شنبه ششم شهریورماه، ساعت 18، مراسم رونمایی و جشن امضاء کتاب «لندن 1939»، مجموعه شعرهای علیرضا بهرامی که به‌صورت دوزبانه فارسی – اوکراینی با ترجمه کاترین کریکونیوک منتشر شده است، و همچنین کتاب «خانواده کایداش»، رمانی از ایون نچویی لوه‌تسکی و برگردان فارسی همین مترجم انتشار یافته است، برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور و سخنرانی چهره‌هایی از حوزه ادبیات، رسانه و سینما در شهرکتاب فرشته برگزار خواهد شد، کاترین کریکونیوک، مترجم ایرانی – اوکراینی مقیم کشور ولز نیز حضور خواهد داشت.

برنامه دوم از هفته فرهنگی ایران – اوکراین نیز به افتتاح گالری عکس‌های علیرضا بهرامی با عنوان «کی‌یف؛ شهر انقلاب و زندگی» اختصاص دارد که با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری، روز جمعه نهم شهریور در گالری فرشته برگزار خواهد شد.

پایان‌بخش این سلسله برنامه‌ها، برگزاری نشست فرهنگی و مصاحبه با سفیر اوکراین در تهران است که روز یکشنبه یازدهم شهریورماه جاری در گالری شهر کتاب فرشته ترتیب خواهد یافت.

شهر کتاب فرشته به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از  پل صدر، روبه‌روی پارکینگ رویال پلاک 1671 واقع است.

این برنامه با همکاری انتشارات آرادمان، سفارت اوکراین در تهران و مجموعه فرهنگی هنری شهرکتاب فرشته برگزار می‌شود، ساعت تمامی برنامه‌های روزهای گفت‌وگوی فرهنگی ایران – اوکراین نیز از ساعت 18 در روزهای یادشده اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز