خبرگزاری کار ایران

پایان «یک روز تابستانی» و «خاموشی دریا» با ۱۹ هزار مخاطب

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۷۷

نمایش‌های «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسا پیروز فر و «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان در سالن ناظر زاده کرمانی ایرانشهر با ۱۹ هزار مخاطب در این مجموعه به اجراهای خود پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسا پیروز فر با ۱۴ هزار و ۵۵۸ مخاطب و «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان با ۴ هزار ۸۹ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «یک روز تابستانی» و «خاموشی دریا» که به ترتیب از ۲۵ و ۲۸ تیر در ساعت‌های ۱۷، ۱۹ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه جمعه ۲۶ مرداد به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسای پیروز فر در ۶۱ اجرای خود پذیرای ۱۴ هزار و ۵۵۸ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۶۴۶ مخاطب با بلیت ۴۰ هزارتومانی و ۱۱۹۹۷  مخاطب با بلیت ۵۰  هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۹۱۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «یک روز تابستانی» طی ۶۱ اجرا مبلغ ۶۶۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان نیز در ۲۶ اجرای خودپذیرای ۴ هزار و ۸۹ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۵۲۸ مخاطب با بلیت‌های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ هزارتومانی و ۲۰۷۱ مخاطب با بلیت‌های ۳۵ و ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۹۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «خاموشی دریا» طی ۲۶ اجرا مبلغ ۱۲۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان بوده است.

«آدم کش» و «شازده کوچولو» در ایرانشهر به صحنه رفتند

دو نمایش «آدم کش» به کارگردانی زری اماد و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان‌پور شامگاه دوشنبه ۲۹ مرداد در سالن ناظر زاده کرمانی اجراهای عمومی خود را آغاز کردند.

نمایش‌های «آدم کش» به کارگردانی زری آماد و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان‌پور شامگاه دوشنبه ۲۹ مرداد  به ترتیب در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجراهای عمومی خود را در سالن ناظر زاده کرمانی این مجموعه آغاز کردند.

نمایش‌های «شازده کوچولو» با مشاوره مسعود کرامتی و با بازی بهناز جعفری، مسعود کرامتی و کیکاووس یاکیده و «آدم کش» با بازی اتابک نادری، مجید سعیدی، محمود موسوی، مسعود رحیم‌پور، زری اماد و میلاد ثقفی مطابق با برنامه زمان‌بندی‌شده تا روز یکشنبه ۲۵ شهریور در این مجموعه تئاتری به صحنه می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز