خبرگزاری کار ایران

«دَریاب و دُریاب» در بازار موسیقی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۳۴

«دَریاب و دُریاب» کاری از گروه راه سوم، با صدای محی‌الدین شعبانی و تنظیم حمید حاصلی، شامل نه قطعه در دستگاه‌های موسیقی ایرانی روانه بازار شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی «دَریاب و دُریاب» اثری از گروه راه سوم، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. همزمان با نشر این اثر، می‌توان آن را از طریق سایت ریتمو، به صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
 
«دَریاب و دُریاب» نام اثری است از گروه راه سوم، با صدای محی‌الدین شعبانی و تنظیم حمید حاصلی که شامل نه قطعه در دستگاه‌های موسیقی ایرانی است. آن‌چه در این آلبوم قابل توجه است استفاده از دو زبان کردی و فارسی و از دیگر سو برخورداری از دو نوع سازبندی برحسب بافت ملودی و شخصیت آن‌ها است. در اثر حاضر سعی بر این بوده است که خصوصیات تکنیکال موجود در سازبندی‌ انتخابی و همچنین تاثیرپذیری از شعر و شخصیت ملودیک قطعات در تنظیم آن‌ها منظور شود.

آرمان عامری (نی)، فرزاد عندلیبی (دف و دایره)، پیمان عاشقان (تار)، وحید سلیمانی‌نژاد (کمانچه)، مسعود انتظاری (سنتور)، پویان رعنایی (تنبور)، مجید علیزاده (تنبک) و پارسا عاشقان (کمانچه آلتو) هنرمندان گروه موسیقی راه سوم هستند که قطعات سرگرد (ماهور)، ساقی بهاران (مقام کرد)، دردانه (شور) دَریاب و دُریاب (شوشتری)، خبری نیست (مقام کرد)، وطن (ماهور)، گل افشان (ماهور)، بال سوخته (اصفهان) و گنج نهان (مقام کرد) را در این اثر اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز