خبرگزاری کار ایران

ساخت سه شهرک صنایع دستی در مبادی ورودی تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۲۳

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مطالعات و برنامه‌ریزی‌های اولیه برای ایجاد سه شهرک صنایع دستی در مبادی ورودی تبریز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، فرشاد به آفرین (معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی) با اعلام خبر احداث سه شهرت صنایع دستی در مبادی ورودی تبریز گفت: با احداث و توسعه این شهرک‌ها، تولید صنایع دستی استان انسجام بیشتری می‌یابد و امکانات زیرساختی لازم برای تولید و عرضه این محصولات به نحو مطلوبی فراهم می‌شود.

وی یادآوری کرد: احداث این شهرک‌ها نقش بسیار مناسبی در رونق بیش از پیش صنایع دستی استان ایفا می‌کند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: تمامی هنرمندان و صنعتگران دارای پروانه تولید انفرادی و کارگاهی که علاقمند به تاسیس کارگاه صنایع دستی در شهرک‌های مذکور هستند برای ثبت نام باید به معاونت صنایع دستی استان مراجعه و فرم اولیه را پر کنند.

به آفرین ادامه داد: تمامی فعالان صنایع دستی استان برای تکمیل فرم اولیه ثبت نام از 23 تا 27 مرداد در ساعات اداری به ساختمان معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی واقع در خیابان امام، نبش خیابان شهید جدیری مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز