خبرگزاری کار ایران

حمایت مرکز هنرهای نمایشی از جریان تئاتر مقاومت در کشور

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۱۹۷

سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح و سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که در مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد شهرام کرمی ضمن تبریک انتصاب محسن سلیمانی فارسانی به سمت سرپرستی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، برحمایت همه جانبه مرکز هنرهای نمایشی از جریان تئاتر ارزشی و انقلابی تاکید کرد و گفت: جریان و نهضت فراگیر تئاتر انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت یک حرکت فراجناحی و فراحزبی است و همه ما باید به آن به عنوان یک ژانر ملی و یک دستاورد بسیار ارزشمند نگاه کنیم.

وی افزود: به نظر بنده که همیشه دفاع مقدس برایم دغدغه بوده است، باید به عنوان یک مقوله هدفمند، اثرگذار و استراتژیک به تئاتر مقاومت بنگریم و همه امکانات مادی، معنوی و انسانی را برای تقویت و توسعه این جریان پای کار آوریم.

کرمی افزود: مرکز هنرهای نمایشی آمادگی کامل دارد تا از این جریان ارزشمند حمایت کافی و لازم را به عمل آورد و اصولا این کار را وظیفه خود می‌دانیم و از هرگونه کمک و مشاوره در خصوص اعتلای این حرکت دریغ نخواهیم کرد.

محمد حبیبی مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح نیز بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها و توسعه کمی و کیفی تئاتر مقاومت در سراسر کشور تاکید کرد و از آمادگی بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین سازمان‌های حامی فرهنگ و هنر انقلاب و دفاع مقدس برای مشارکت و حمایت تئاتر مقاومت خبر داد.

محسن سلیمانی فارسانی سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نیز به برنامه‌های جدید و دردست اقدام انجمن اشاره کرد و گفت: قصد داریم به یاری خدا و با کمک و همفکری کلیه هنرمندان جوان متعهد، اساتید ارزشمند و پیشکسوتان گرانقدر حوزه تئاتر دفاع مقدس و انقلاب بار دیگر تئاتر دفاع مقدس را به جایگاه واقعی و شان اصلی خود برسانیم که برای تحقق این امر مستلزم همیاری و همکاری ویژه سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط و هم سو و در راس آن مرکز هنرهای نمایشی به عنوان متولی اصلی تئاتر در کشور، هستیم.

وی افزود: خوشبختانه جای امیدواری بسیار است که با حضور شهرام کرمی در راس هرم مدیریتی تئاتر کشور که خود از قدیمی‌ترین نویسندگان و کارگردانان تئاتر دفاع مقدس است این جریان به زودی به دوران اوج و شکوه خود بازگردد و اتفاقات خوبی دراین خصوص رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز