خبرگزاری کار ایران

فلامنکویی مردمی با قیمت بلیتی پایین‌تر از حد معمول

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۷۸۵

هوتن وکیلی‌مقدم از حرکت گروه کوچی از فلامنکوی خالص به سمت فلامنکویی مردم‌پسند و همچنین از هزینه‌های اجرا در نیاوران گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوچی نام گروهی است که از سال 1391 با سرپرستی و تک‌نوازی گیتار هوتن وکیلی‌مقدم اجراهایی را در سبک فلامنکو روی صحنه برد. این گروه، در سال‌های نخست فعالیتش قطعات بدون کلامی از بزرگان این سبک مانند پاکو دلوسیا و پاکو پنیا و همچنین قطعاتی از گروه جیپسی کینگز را اجرا کرد و از سال 1395 با اضافه شدن خواننده به گروه، قطعاتی به زبان اسپانیایی و در سبک جیپسی فلامنکو را روی صحنه برد.

وکیلی‌مقدم در مورد اجرای هفتم شهریور گروه کوچی در فرهنگسرای نیاوران گفت: سبک و سیاق کارها همان است، طبق روال گروه کوچی که البته در گذشته خیلی فلامنکوتر بود و آرام آرام بنا بر خواست مخاطب امروزی که فلامنکوی خالص کمتر مورد پسندش بود یک مقدار جیپسی فلامنکو شد، یعنی فلامنکوی پاپیولارتر یا مردمی‌تر.

او ادامه داد: بعدتر هم که یکسری قطعات تلفیقی انجام دادیم که همراهی گیتار بود با تار. قطعا یکسری از قطعات در هر اجرا عوض می‌شوند و تعدادی از آن‌ها را که برایمان مهم‌اند تکرار می‌کنیم.

سرپرست گروه کوچی در مورد قیمت بلیت این اجرا که بین 50 تا 60 هزار تومان و نسبت به نرخ اجراهای فرهنگسرای نیاوران اندکی کمتر است، گفت: قیمت بلیت ما بستگی به هزینه سالن دارد و امسال فرهنگسرای نیاوران افزایش قیمت چشمگیری نداشته است. به اضافه اینکه ما هم از همین مردمیم و وضعیت اقتصادی را درک می‌کنیم. در نتیجه با در نظر گرفتن افزایش قیمت کمی که نیاوران داشت و همین‌طور شرایط اقتصادی موجود تصمیم گرفتیم با این قیمت بلیت روی صحنه برویم.

او در مورد قیمت اجرا در فرهنگسرای نیاوران هم تصریح کرد: نیاوران نسبت به سال گذشته تنها 500 هزار تومان افزایش قیمت داشته است. اجرای وسط هفته در این فرهنگسرا برای هر سانس چهار میلیون و نیم است و آخر هفته یعنی پنجشنبه و جمعه پنج میلیون و نیم که این مبلغ سال گذشته چهار میلیون و پنج میلیون بود. یعنی از سال گذشته تا امسال تنها 500 هزار تومان افزایش پیدا کرد،  در صورتی که سال پیش از آن به یک باره از دو و نیم میلیون تومان به چهار میلیون رسید. همین افزایش اندک قیمت سالن محل اجرا در سال جاری به ما کمک ‌کرد که قیمت بلیت‌مان را افزایش ندهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز