خبرگزاری کار ایران

در افتتاحیه خانه مطبوعات شمیرانات مطرح شد؛

ذوالقدر: نقدهای مطرح شده توسط خبرنگاران درباره دولت سالم و سازنده است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۱۰

خانه مطبوعات در شهرستان شمیرانات با حضور فاطمه ذوالقدر و طیبه سیاوشی، نمایندگان مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه ذوالقدر (نایب رییس کمیسیون فرهنگی) در مراسم افتتاحیه خانه مطبوعات شمیرانات بیان داشت: یکی از گلایه‌های همیشگی خبرنگاران نداشتن پایگاه مشخص برای انجام امور مرتبط با حوزه مسئولیتشان بود که افتتاح این مرکز دستاوردی بسیار مثبت در جهت تحقق خواست‌ها و مطالبات اصحاب رسانه بود.

وی مشکل عمده و گلایه خبرنگاران این شهرستان را نداشتن روزنامه یا هفته نامه برشمردند به طوری که علیرغم اینکه بخش‌های مختلفی شامل رودان، قصران، شمیرانات، اوشان، فشم و لواسان در این شهرستان قرار دارد.اما صرفاً دو نشریه ماهانه دارد که جوابگوی نیاز منطقه نیست. که در این خصوص وزارت ارشاد قول همکاری و مساعدت هرچه بیشتر را دادند.

ذوالقدر در ادامه افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش خطیری در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم دارند که شفاف‌سازی‌های اخیر در خصوص مسائل و مشکلات مطرح در سطح جامعه نقدهای سالم و سازنده‌ای را نسبت به عملکرد دولت مطرح داشت. البته باید در نظر داشت که عده قلیلی در عرصه خبر اهتمام لازم برای صداقت و امانتداری در انتقال خبر را ندارند که انتظار داریم این موارد نادر هم زدوده شود و عرصه رسانه و خبر به عنوان یک پل ارتباطی شفاف بین مردم و مسئولین باقی بماند.

 وی ادامه داد: حمایت‌های لازم از اصحاب رسانه و خبرنگاران برای رفع مشکلات آنها ازجمله موضوع بیمه‌ای صورت گرفته و کماکان حمایت‌های خود را از این قشر دریغ نخواهیم کرد چراکه بدون حضور و فعالیت آنها موضوع اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی که لازمه توسعه است، دچار خلل می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز