خبرگزاری کار ایران

خاطره‌بازی مرضیه برومند، جشن تولد و آغاز اجرای نمایش «ترنج»

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۳۴۴

مرضیه برومند عصر روز پنجشنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حاضر شد و از دوره دانشجویی‌‌اش که در همین مکان کار کرده بود، یاد کرده و روبان افتتاحیه نمایش «ترنج» را برید.

به گزارش ایلنا، عصر روز پنجشنبه ۲۸ تیر جمعی از کودکان و خانواده‌هایشان همراه با تعدادی از هنرمندان تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حاضر شدند و اولین اجرای نمایش «ترنج» به کارگردانی افسانه زمانی را تماشا کردند.

افسانه زمانی که با اجرای نمایش‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان، وفاداری خود را به این گروه سنی اثبات کرده، از مرضیه برومند درخواست کرده بود تا آغازگر اجرای تازه‌ترین نمایشش باشد.

مرضیه برومند نیز تماشاگران را به تئاتر دیدن تشویق کرد و گفت: چه خوب است که تئاتر ببینیم! چه خوب است که با دقت تئاتر ببینیم! هم لذت ببریم، هم سرگرم شویم و هم به این فکر کنیم که آن نمایش چه حرفی برای گفتن داشت و می‌خواست چه چیزی به ما یاد بدهد.

خاطره‌بازی مرضیه برومند، جشن تولد و آغاز اجرای نمایش «ترنج»

او با یادآوری خاطرات فعالیت خودش در کانون پرورش فکری ادامه داد: پنجاه و چند سال پیش که دانشجویی ۲۱ ساله بودم، اولین گروه تئاتر ویژه کودکان در کانون راه‌اندازی شد و من یکی از اعضای آن بودم. اولین نمایش ویژه کودکان در همین سالن اجرا شد و من هم یکی از بازیگران آن بودم و خوشحالم این سالن بعد از این همه سال که بیش از ۵۰ سال است، همچنان به همت مدیرانش و با تلاش گروه‌های تئاتر کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

برومند با جمله «زنده باد تئاتر!» که با تشویق کودکان حاضر در سالن همراه بود، روبان افتتاح نمایش «ترنج» را برید و این نمایش از روز پنجشنبه اجرای خود را آغاز کرد.

در اولین اجرای این نمایش، نادر سلیمانی نیز حضور داشت چراکه بارسین دختر او به عنوان یکی از بازیگران کودک در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

از آنجا که اولین اجرای این نمایش با روز تولد بهناز بستان‌دوست، یکی از بازیگران نمایش، همزمان بود، این بازیگر کیک تولدش را در سالن اجرا برید تا افتتاحیه نمایش «ترنج» با یک جشن تولد هم همراه شود.  

نمایش ایرانی ـ موسیقایی «ترنج» نوشته افسانه زمانی و نسرین خنجری است که با کارگردانی زمانی با بازی بهناز بستان‌دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی، مرضیه نادری و با حضور بازیگران خردسال؛ بارسین سلیمانی و پرنیا اصغرزاده به صحنه می‌رود.

این نمایش کاری از گروه تئاتر «آرین» است که هر شب راس ساعت ۱۹ در سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: بلوار کشاورز، خیابان حجاب، داخل پارک لاله به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز