خبرگزاری کار ایران

«یک روز تابستانی» پارسا پیروزفر به صحنه رفت/اعلام آمار مخاطبان دو نمایش‌ تماشاخانه ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۳۴۷

آغاز نمایش «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسا پیروزفر و نیز اعلام آمار مخاطبان دو نمایش‌ «آمیزقلمدون» و «درنیومده بود» دو خبر از تماشاخانه ایرانشهر است.

به گزارش ایلنا، نمایش «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسا پیروزفر با بازی رضا بهبودی، پارسا پیروزفر و سوگل قلاتیان از روز دوشنبه ۲۵ تیر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

نمایش «یک روز تابستانی» در حالی اجرای عمومی خود را در این مجموعه تئاتری آغاز کرد که با استقبال قابل‌توجه مخاطبان تنها تعداد بسیار محدودی از ظرفیت‌های بازشده تا روز سه‌شنبه ۲ مرداد در سایت تیوال باقی‌ مانده است.

اعلام آمار مخاطبان دو نمایش‌ تماشاخانه ایرانشهر

نمایش‌های«آمیز قلمدون»» به کارگردانی هادی مرزبان با ۱ هزار و ۴۵۹مخاطب و «درنیومده بود» به کارگردانی سعید زارعی با ۷۱۹مخاطب، به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «آمیزقلمدون» و «درنیومده بود»، که به ترتیب از ۲۴خرداد و ۳تیر در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن‌ ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه جمعه ۲۲ تیر به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «آمیزقلمدون » به کارگردانی هادی مرزبان در ۲۳ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۴۵۹مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۷۶۹ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ و ۳۰  هزار تومانی، ۳۴۵ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۲۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۴۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «آمیزقلمدون» طی ۲۳ اجرا مبلغ ۳۳ میلیون و ۹۸۰هزار تومان بوده است.

نمایش «درنیومده بود» به کارگردانی سعید زارعی نیز در ۱۶ اجرای خود پذیرای ۷۱۹ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۷۸ مخاطب با بلیت‌های ۲۵ هزار تومانی و ۱۸۱ مخاطب با بلیت ۲۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۱۶۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «درنیومده بود» طی ۱۶ اجرا مبلغ ۱۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز