خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

مجلس و دولت پیگیر روند درمان سیدضیاءالدین دری/انتقال به شیراز برای بررسی پیوند کبد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۱۷

سیدضیاءالدین دری، کارگردان سینمای ایران برای ادامه درمان به شیراز منتقل شد.

نویدالدین دری (فرزند سیدضیاءالدین دری) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت درمانی پدرش گفت: برخلاف آنچه پیش از این اعلام شده بود مشکل پدرم به دلیل کبد است و پزشکان در تهران تلاش زیادی برای درمان ایشان انجام دادند.

وی ادامه داد: بنا به تشخیص تیم پزشکی و با هدف اینکه آیا ضیاءالدین دری نیاز به پیوند کبد دارد یا خیر، وی امروز صبح دوشنبه 25 تیرماه به شیراز منتقل شد و هم‌اکنون در کلینیک صدرای بیمارستان بوعلی که مختص گوارش و کبد است، تحت نظر قرار دارد.

نویدالدین دری ادامه داد: هنوز مشخص نشده که آیا ایشان به صورت قطعی نیازمند پیوند کبد است یا خیر. پزشکان در حال بررسی آخرین وضعیت ایشان هستند.

وی با تشکر از مدیران مختلف کشوری و فرهنگی که پیگیر روند درمانی ضیاءالدین دری هستند، گفت: در طی این مدت آقایان علی مطهری (نایب رئیس مجلس)، علی لاریجانی (رئیس مجلس)، علیرضا تابش (مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی)، واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهور)، منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، دارابی (معاون امور استان‌های صداوسیما)، با حضور در بیمارستان یا به صورت تماس تلفنی پیگیر وضعیت درمانی پدر بوده‌اند و کمک‌های شایانی کردند به طور مثال با مساعدت آقای واعظی انتقال ایشان به بیمارستان از طریق هواپیما با سرعت انجام شد.

وی ادامه داد: سینماگرانی همچون آقایان بهزاد فراهانی، شقایق فراهانی، فریدون جیرانی، امین حیایی، جواد فراحانی، تخت‌کشیان و برخی از دوستان و اهالی خانه سینما در این مدت جویای حال ایشان بوده‌اند که از همه آنها سپاسگزارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز