خبرگزاری کار ایران

«فریاد پنهان» در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۸۶۷

در کنسرت «فریاد پنهان» قطعاتی از آلبوم‌های بابک بابایی با حضور آنسامبل «دلنوازان هنر» به سرپرستی پیام سوری روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، بابک بابایی (خواننده موسیقی سنتی)، چهاردهم مرداد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت با عنوان «فریاد پنهان» که با محوریت موسیقی ملی ایران توسط آنسامبل «دلنوازان هنر» به سرپرستی پیام سوری (پیانیست) روی صحنه می‌رود، قطعاتی از آلبوم‌های بابک بابایی اجرا می‌شود.

بابایی در مورد کنسرت «فریاد پنهان» گفت: سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران اجرایی داشتیم که با استقبال علاقه‌مندان موسیقی ایرانی روبه‌رو شد، دوست داشتیم مجددا تمدیدش کنیم که زمان مناسبی پیدا نکردیم تا رسیدیم به چهاردهم مرداد 97 که به گمان‌مان مناسب بود.

بابایی درباره‌ رپرتوار این کنسرت افزود: قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود از موسیقی ایرانی وام گرفته است و تلاش می‌کند ضمن حفظ هویت‌ موسیقی ملی ایران، نگاهی بازیابانه در این خصوص داشته باشد.

بابک بابایی فارغ‌التحصیل رشته نگارگری در حوزه مینیاتور و نقاشی است که ردیف‌های آوازی را نزد زنده‌یاد رضوی سروستانی و محمد منتشری فرا گرفته است. او در حوزه هنرهای تجسمی نیز نزد استادانی چون محمدباقر آقامیری، اردشیر مجردتاکستانی، منوچهر معتبر و مهدی فلاح به آموختن مشغول بوده و تاکنون علاوه بر حضور در چند نمایشگاه گروهی و انفرادی، سه آلبوم موسیقی منتشر کرده است.

آلبوم‌های «بر من گذشت» ، «آوار نگاه» و «رهگذر» آثاری هستند که تاکنون از این خواننده در بازار موسیقی منتشر شده است. پیمان خازنی مدیریت هنری کنسرت «فریاد پنهان» را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز