خبرگزاری کار ایران

تعطیلی نمایش‌های تئاترشهر و سنگلج به دلیل شهادت امام جعفر صادق(ع)

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۶۲

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای نمایشی تئاترشهر و تماشاخانه سنگلج، روز دوشنبه ۱۸ تیر اجرایی ندارند.

به گزارش ایلنا، تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در  تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر روز دوشنبه ۱۸ تیر به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اجرایی ندارند.

هم اکنون نمایش‌های «دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی در تالار چهارسو، «تئاتر قجری» به کارگردانی داریوش رعیت در تالار سایه، «پلاس، پلاس به توان دو» به کارگردانی سینا شفیعی در تالارسایه و «تو مشغول مردنت بودی» به کارگردانی مژگان خالقی در تالار قشقایی میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

تماشاخانه سنگلج دو روز اجرا ندارد

دو نمایش تماشاخانه سنگلج روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۷ و ۱۸ تیر به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اجرا نخواهند شد.

دو نمایش «نیرنگ اورنگ» به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان و «عکس خانوادگی» به کارگردانی رضا بهرامی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۷ و ۱۸ تیر به مناسبت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) روی صحنه نمی‌روند.

بعد از روز شهادت امام جعفر صادق(ع) نمایش نیرنگ اورنگ ساعت ۱۸ و نمایش عکس خانوادگی ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌روند. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این دو نمایش می‌توانند به سایت تیوال یا گیشه تماشاخانه سنگلج مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز