خبرگزاری کار ایران

"طوفان البکاء"، "جوهر وجود تو" و "بزرگی چگونه است؟" منتشر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۰۳۵

سه کتاب تازه توسط انتشارات آسمان نیلگون منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، سه کتاب «طوفان البکاء»، «جوهر وجود تو» و «بزرگ چگونه است؟» در انتشارات آسمان نیلگون منتشر شده است.

طوفان البکاء

طوفان البکاء نوشته‌ میرزا محمد ابراهیم جوهری توسط انتشارات آسمان نیلگون منتشر شد.

طوفان البکاء به شرح مصائب چهارده معصوم علی الخصوص امام حسین (ع) و همچنین خروج مختار و احمد سفاح بنی عباس و امیر تیمور گورکانی به نظم و نثر و در چهارده آتشکده که هر آتشکده شامل چندین شعله است می‌پردازد.

محمد ابراهیم بن محمد باقر جوهری هروی ملقب به افصح الشعرا فرزند محمّدباقر از سلسله برام عل خان قاجار مروز، از ادبا و مرثیه سرایان قرن سیزدهم هجری است که از آثار او می‌توان به کتابی در امامت، احسن صور، معراج نامه و راز و نیاز اشاره نمود. ایشان همچنین کتاب طوفان البکاء را به تشویق ملا محمد صالح و آقا صالح خانبان که از اعیان قزوین بودند، طی دوسال نوشتند.

در بخشی از کتاب آمده است: «مظلوم کربلا را از مکالمات زینب گریه دست داده فرمود: ای خواهر،به خدا قسم چندان که زهر فرقت بر شما ناگوار است، شما را در میان دشمنان گذاشتن صد چندان‌ بر من دشوارتر است. اما چه کنم با فتنه‌ای که روزگار برانگیخته کمند چاره‌ام از چهار طرف گسیخته، ای خواهر غم‌رسیده، بعداز من اطفال بی‌پدر را مادری کن. مبادا که فاطمه‌ام را کسی برنجاند و یا اینکه سکینه را،به اندک خشمی آن طفل معصوم را بگریاند.»

کتاب طوفان البکاء نوشته‌ی میرزا محمد ابراهیم جوهری با شمارگان 200 نسخه به بهای 65 هزار تومان از سوی انتشارات آسمان نیلگون منتشر شده است.

جوهر وجود تو

«جوهر وجود تو» نوشته‌ی کن رابینسون و ترجمه‌ی فرخ بافنده توسط انتشارات آسمان نیلگون روانه‌ی بازار نشر شد.

چگونه خود را بشناسیم؟ چطور متفاوت فکرکنیم؟ آیا تفاوتم با دیگران دلیل مناسبی برای عدم موفقیت من است؟

جوهر وجود تو در یازده فصل از گام نخست خواننده را در شناخت مرحله به مرحله خود همراهی می‌کند و در فصل پایانی راه علاج تمامی مشکلاتی که مخاطب با مطالعه کتاب در خود یافته‌است را آموزش می‌دهد.

کتابی بی‌نظیر که به بررسی دلایل بی‌حوصلگی دانش‌آموزان سرکلاس، بی‌انگیزگی افراد شاغل در محیط کار و احساس سرخوردگی و ناکامی در افراد و راه‌های مقابله با آن می‌پردازد و با بازگو کردن زندگی بزرگانی ازجمله آریانا هافینگتون نشان می‌دهد که چگونه این افراد با شناخت استعداد‌های خود و آغاز کاری که عاشقش هستند در زندگی خود به اوج موفقیت رسیده‌اند.

«جوهروجود تو» کتابی که در آن استعداد طبیعی با شور و علاقه شخصی آشتی می‌کند.

این کتاب به خواننده می‌آموزد همه‌چیز امکان‌پذیر است فقط اگر با کنجکاوی عمیقا درون خود را جستجو کند، همچنین یادآور می‌شود که تمامی افراد در دوران کودکی قوه تخیل قوی‌تری داشته و بیشتر به توانایی‌های خود ایمان دارند ولی هرچه بیشتر از این دوران فاصله می‌گیرند، بیشتر قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را فراموش می‌کنند.

از سخنرانی‌های کن رابینسون می‌توان به «چگونه مدرسه خلاقیت کودکان را می‌کشد» اشاره کرد.

کتاب «جوهر وجود تو» نوشته‌ی کن رابینسون با ترجمه‌ی فرخ بافنده در 256 صفحه به بهای 21 هزار تومان از سوی انتشارات آسمان نیلگون منتشر شد.

بزرگی چگونه است؟

کتاب «بزرگی چگونه است؟» نوشته‌ی جرمی دونوان و ترجمه‌ی زروان بختیار توسط انتشارات آسمان نیلگون روانه‌ی بازار نشر شد.

جرمی دونوان نایب رئیس گروه مدیریت محصولات و بازاریابی شرکت Gartner Inc، یکی از بزرگترین شرکت‌های مشاوره و تحقیقاتی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان است. او در این کتاب تلاش دارد تمامی افراد را برای اینکه مدیری موفق شوند، آموزش دهد.

کتاب بزرگی چگونه است؟ نکات مورد نیاز خواننده برای مدیریت موفق ومتفاوت را ارائه می‌دهد.

مدیریت و رهبری، فروش، بازاریابی و خدمات، راهبرد و برنامه‌ریزی، نوآوری، پیشرفت شخصی و حرفه‌ای بخش‌های مختلف کتاب است که به توضیح گام به گام نکات مدیریتی می‌پردازد.

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از مدیریت کسب و کار خود داشته باشید، کتاب «بزرگی چگونه است؟» می‌تواند الگوی مناسبی برای شما باشد.

کتاب «بزرگی چگونه است؟» نوشته‌ی جرمی دونوان با ترجمه‌ی زروان بختیار با شمارگان 700 نسخه در 216 صفحه به بهای 16 هزار تومان از سوی انتشارات آسمان نیلگون منتشر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز