خبرگزاری کار ایران

اجرایی به بهانه زادروز پیشکسوت جراحی نوین زنان

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۸۲۶

گروه موسیقی نیستان با اجرای آثاری از عارف قزوینی، پرویز مشکاتیان و کوروش متین به بهانه نودمین زادروز زنده‌یاد محمود متین در نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نودمین زادروز زنده‌یاد محمود متین (پیشکسوت جراحی نوین زنان و مامایی ایران) ساعت ۲۰ روز جمعه هشتم تیر با تکنوازی گیتار و اجرای گروه موسیقی نیستان در فرهنگسرای نیاوران همراه می‌شود.

در این مراسم دو گروه موسیقی به اجرای برنامه می‌پردازند؛ ابتدا فرزین طهرانیان با تکنوازی گیتار کلاسیک و در ادامه گروه موسیقی نیستان با اجرای آثاری از عارف قزوینی، پرویز مشکاتیان و کوروش متین.

حسن مکانیکی (نی)، فرشاد صارمی (کمانچه)، کورش دانایی (تار)، لیلا رحیمی (همخوان)، مصطفی حامدی (آواز) و مجید میررحیمی (تنبک) اعضای این گروه موسیقی را تشکیل می‌دهند. 

تصنیف «گریه کن» اثر عارف قزوینی، تصنیف «ای عاشقان» با آهنگسازی کوروش متین و شعری از مولوی، تصنیف «لوح گور» با آهنگسازی کوروش متین و شعری از شرف‌الدین خراسانی (شرف) و «چوپانی» با آهنگسازی پرویز مشکاتیان آثاری هستند که گروه نیستان در این برنامه اجرا می‌کند. در این مراسم فیلم مستندی از محمود متین نیز برای حاضران پخش می‌شود. 

محمود متین، بنیان‎گذار بیمارستان ایران اردیبهشت سال جاری بر اثر کهولت سن درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز