خبرگزاری کار ایران

اجرای کلاسیک‌بازهای ایرانی و اروپایی در حمایت از کودکان کار

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۹۰

چهار نوازنده از کشورهای مختلف اروپایی به سرپرستی دارا مورگان و دو کوارتت ایرانی (ترکیب‌بندی با چهار ساز) به سرپرستی بردیا کیارس و امیر باورچی در حمایت از کودکان کار در تالار وحدت روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، پروژه «اینترنوا» که حاصل همکاری بین نوازندگان کلاسیک ایرانی و اروپایی است 25 و 26 تیر در حمایت از کودکان کار روی صحنه می‌رود.

در این پروژه چهار نوازنده از کشورهای مختلف اروپایی به سرپرستی دارا مورگان، کوارتت (ترکیب‌بندی چهار ساز) خارجی «اینترنوا» را تشکیل می‌دهند و دو کوارتت ایرانی به سرپرستی بردیا کیارس و امیر باورچی در اجرای برخی قطعات، گروه اروپایی را همراهی خواهند کرد. همچنین اشکان لایق به عنوان سولیست پیانو، در کنار اینترنوا حضور دارد.  

برگزاری این کنسرت دو هدف موسیقایی و اجتماعی را دنبال می‌کند؛ اول کمک به کودکان کار و دوم همکاری و تبادل فرهنگی بین ایران و اروپا در زمینه موسیقی کلاسیک. قرار است موسسه فرهنگی بناها و آواها که سابقه سال‌ها فعالیت در زمینه برگزاری کنسرت‌‌های هنرمندان ایرانی و اروپایی را در کارنامه دارد از حمایت موسسه خیریه ایلیا بهره‌مند شود تا هر دو هدف این رویداد تحقق یابد.

قرار است در این دو اجرا که هر شب، نام و رویکردی کاملا مجزا خواهد داشت آثاری از هنرمندان کلاسیک معاصر و مدرن ایران در کنار آثاری از بزرگان موسیقی کلاسیک جهان اجرا شود. تالار وحدت میزبانی این برنامه را بر عهده دارد و بلیت‌فروشی آن از فردا (یکشنبه سوم تیر) ساعت 10 صبح در سایت تیوال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز