خبرگزاری کار ایران

انصراف پرتغال/تغییر در برنامه «شب‌های گروه B»

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۳۹

کمانه پرتغالی از حضور در کنسرت «شب‌های گروه B» انصراف داد تا تنها مهمان خارجی این رویداد خوزه لوئیس مونتون از اسپانیا باشد.

به گزارش ایلنا، رویداد «شب‌های گروه B» که به همت مجموعه فرهنگی سازباز برنامه‌ریزی شده بود، دستخوش تغییراتی شد. در حالی که بلیت‌فروشی این رویداد با حضور شهرام ناظری و گروه لیان از ایران، کمانه از پرتغال و خوزه لوئیس مونتون از اسپانیا، از چند روز پیش آغاز شده بود، حالا گروه پرتغالی اعلام کرده است که در این رویداد حاضر نمی‌شود.

پیش از این در توضیح این برنامه آمده بود: «برای نخستین بار هنرمندانی از کشورهای همگروه و رقیب‌مان در جام جهانی فوتبال روسیه را به ایران دعوت کردیم تا با برگزاری یک فستیوال کوچک با عنوان «شب‌های گروه بی» موسیقی را در کنار فوتبال برای ارتباط فرهنگی بیشتر با دیگر کشورها کنیم.»

پدرام نیک‌سیرت (مدیر مجموعه سازباز) در این باره گفت: گروه پرتغالی به شکل عجیبی ما را شگفت‌زده کرد. شب گذشته، شنبه ۲۶ خرداد ایمیل عجیب و غریبی از آن‌ها دریافت کردیم که اعلام کردند با توجه به بی‌برنامگی مالی نمی‌توانیم در این رویداد حضور داشته باشیم و آرزو می‌کنیم فستیوال با قدرت برگزار شود! ما همان لحظه اعلام کردیم اگر از بابت گرفتن دستمزدتان در ایران اطمینان ندارید شماره حساب بین‌المللی اعلام کنید تا نیمی از دستمزدتان را واریز کنیم اما پاسخ‌شان مسائله را روشن کرد. آن‌ها گفتند ما در ایران احساس راحتی نمی‌کنیم و الان زمان مناسبی برای حضور در ایران نیست. حتی ما گفتیم هر پیشنهادی برای حضور دارید ارائه دهید اما دیگر پاسخ ما را ندادند.

نیک‌سیرت افزود: با مذاکرات انجام شده خوزه لوئیس مونتون، نوازنده فلامنکو جایگزین کمانه در شب دوم شد. حالا دیگر رویداد از کانسپت اصلی خود خارج شده است اما با این حال با توجه به مسیر دشواری که طی شده سازباز برگزار شدن این دو شب کنسرت را اتفاق مثبتی می‌داند.

در پی انصراف کمانه برای حضور در ایران، اکنون شامگاه فردا، دوشنبه 28 خرداد شهرام ناظری به همراه گروه مولوی و خوزه لوئیس مونتون ساعت 21 روی صحنه می‌رود و در ادامه سه‌شنبه 29 خرداد در همان ساعت گروه لیان به همراه مونتون اجرای زنده خواهد داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز