خبرگزاری کار ایران

طراحی یک دانشجو برای پیراهن هواداری تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۵۳

یک دانشجوی طراحی لباس، پیراهن هواداری تیم ملی را منقش به یوزپلنگ ایرانی طراحی کرد.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به جام جهانی، تب و تاب این رویداد بزرگ و بین‌المللی هم بیشتر می‌شود و هر روز از اقصی نقاط جهان برای حمایت از تیم‌های ملی که به عنوان سفرای دوستی و صلح هم شناخته می‌شوند، طرح‌ها و ایده‌های هنری تولید می‌شوند.

در همین راستا، آمیتیس مشایخی (دانشجوی کارشناسی ارشد رشته طراحی لباس دانشکده علم و هنر یزد) پیراهن هواداران تیم ملی که منقش به یوز پلنگ ایرانی است را تولید کرده است.

وی در این رابطه گفت: اثر فوق با الهام از یوزپلنگ ایرانی که نماد هویت و غیریت جوانان ایرانی است طراحی شده است تا از این طریق موجب همدلی و اتحاد بین یار دوازدهم تیم ملی که همان هواداران و مردم خونگرم است ایجاد شود.

وی به اهداف خود از طراحی این لباس اشاره کرد و افزود: قطعاً فرهنگ ایرانیان از تمام ملل غربی قوی‌تر و سابقه طولانی‌تر دارد و به همین منظور تلاش شده است تا با بهره‌گیری از ایده هنری مردم ایران زمین استفاده، از نمادهای غربی را به حداقل برسانیم.

دانشجوی طراحی لباس دانشکده علم و هنر ادامه داد: در طراحی این اثر که نخستین بار با سبک سبک طراحی دیگری در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از آن رونمایی شده است، تمامی خطوط کاملاً دقیق و براساس چهره یوز پلنگ اصیل ایرانی درنظر گرفته شده است.

مشایخی به ویژگی‌های این طرح اشاره کرد و افزود: خط اشک، خط اخم و چشمان که وجه تمایز آن با سایر گونه‌ها را مشخص می‌کند در این اثر کاملاً مشهود و به صورت واقع گرایانه طراحی و به خطوط ورزش تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز