خبرگزاری کار ایران

«آنگاه» ششم با موضوع شیراز، شهر گفت‌وگو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۲۶

شماره ششم مجله «آنگاه» با موضوع شیراز؛ شهر گفت‌وگو به سردبیری آرش تنهایی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، شماره ششم مجله «آنگاه» به شهر شیراز که در دوره‌هایی پایتخت فرهنگی ایران بود ولای سطر سطر شعرهای بزرگان ادب‌مان خفته است و لقبش ملک سلیمان است، اختصاص دارد.

علی امیر ریاحی، در سرمقاله این شماره نوشته: «پرداختن و نوشتن درباره شهری چون شیراز می‌تواند هیچ‌وقت به پایان نرسد، همیشه گوشه‌ای در تاریخ و تبارو هنر و فرهنگ و کوچه پس‌کوچه‌هایش هست که یا امکان پرداختش نیست، یا مجالش.»

آنگاه در این شماره با گفتار و نوشتاری از: علی بختیاری، آرش بصیرت، محمد بهشتی، مهدی پارسایی، گلنار تاجدار، خسرو حکیم رابط، هادی خانیکی، ویکتور دانیل، وحید داور، بهرام دبیری، محمد صادق درویشی، تورج دریایی، مهرزاد دیرین، هاجر رزم‌پا، مینا رضایی، بابک رفیعی علوی، سیروس رومی، محمد سروی‌زرگر، انیس سعادت، مینا سعادت‌فرد، حسین گنجی، مهدی سمتی، آرش سهرابی، غلام‌حسین صابر، فاتح صهبا، حمیدرضا ظرافت، فاطیما فردوس، بنوشه فرهت، مهسا فقیهی، فرزانه قبادی، افسانه کامران، شیرین کریمی، محمد کشاورز، ابراهیم گلستان، سعید مزینانی، فرزاد مقدم، حسن موریزی‌نژاد، رسول نظرزاده، روشنک هادیان، مریم هاشم‌پور و ترانه یلدا و به سردبیری آرش تنهایی و دبیری تحریریه حسین گنجی در ۲۴۰ صفحه به چاپ رسیده است.

شماره ششم آنگاه از روز یکشنبه ٢٧ خرداد در کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های روزنامه‌فروشی توزیع می‌شود. همچنین خوانندگان می‌توانند با مراجعه به سایت آنگاه به نشانی www.angahmag.com مجله را به صورت آنلاین سفارش دهند.

حجم ویدیو: ۹۰۳.۱۸K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز