خبرگزاری کار ایران

اکران فیلمی از بنی‌اعتماد و میرتهماسب به‌صورت اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۷۸

فیلم مستندی ساخته رخشان بنی‌اعتماد و مجتبا میرتهماسب به‌صورت اینترنتی اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با زادروز توران میرهادی، اکران اینترنتی مستند «توران خانم» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد و مجتبا میرتهماسب آغاز می‌شود.

رخشان بنی‌اعتماد و مجتبا میرتهماسب از مهرماه سال ١٣٩١ تا آبان‌ماه ١٣٩٥ و آخرین روزهای حیات خانم میرهادی همراه او بودند و لحظات زندگی و تلاش‌هایش برای انتشار فرهنگ‌نامه کودکان و نوجوانان را ثبت کردند. ماحصل این کار، مستند «توران خانم» است که به‌عنوان هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مستند «کارستان» آماده نمایش شده است.

مستند «توران خانم» هم‌زمان با روز تولد توران میرهادی از ساعت 7 بعدازظهر روز 26 خردادماه فقط به مدت 48 ساعت در شبکه اینترنتی هاشورهم‌زمان در داخل و خارج از کشور اکران می‌شود و تمام درآمد حاصل از فروش بلیط این اکران را در اختیار «شورای کتاب کودک» و «فرهنگنامه کودکان و نوجوانان» قرار می‌گیرد.

تهیه بلیت از طریق سایت‌های هاشور، تیوال و سینماتیکت مقدور است.

پیش از «توران خانم»، رخشان بنی‌اعتماد و مجتبی میرتهماسب در یک همکاری مشترک دیگر مجموعه فیلم‌های مستند «کارستان» را طراحی و تهیه کرده‌اند که شامل شش فیلم مستند از سرگذشت کارآفرینان و ارزش‌آفرینان ایرانی در حوزه‌های مختلف کار و تلاش است که هر فیلم توسط یک مستندساز دیگر ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز