خبرگزاری کار ایران

محمدرضا فروتن، مدیر بخش سینمایی سومین جشنواره فیلم سلامت شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۱۹

محمدرضا فروتن به عنوان مدیر بخش فیلم‌های سینمایی این دوره جشنواره فیلم سلامت معرفی شد.

 به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی محمد کیاسالار دبیر سومین جشنواره فیلم سلامت، محمدرضا فروتن بازیگر سینمای ایران به عنوان مدیر بخش فیلم‌های سینمایی این دوره از جشنواره معرفی شد.

محمدرضا فروتن متولد 1347 در تهران و دارای مدرک دکترای روانشناسی سلامت و بازیگر است. او در بیش از 60 فیلم و سریال تلویزیونی ازجمله فیلم‌های مرسدس، قرمز، دو زن، زیر پوست شهر، متولد ماه مهر، اتوبوس شب،‌ نگار و مجموعه‌های تلویزیونی سرزمین کهن،‌ از یاد رفته، سرنخ و...بازی کرده است. فعالیت در تئاتر و کسب جوایز مختلف از جشنواره‌ها را نیز در کارنامه دارد. او در دوره‌های پیشین جشنواره فیلم سلامت عضو هیأت داوران بود و در جشنواره‌های دیگری چون فجر و حسنات نیز به عنوان عضو هیأت داوران فعالیت داشته است.

براساس فراخوان منتشر شده توسط دبیرخانه جشنواره، پنج بخش‌ِ سومین جشنواره فیلم سلامت را بخش فیلم‌های سینمایی، بخش فیلم‌های مستند، بخش فیلم‌های کوتاه، بخش برنامه‌های تلویزیونی و بخش دانشجویی تشکیل می‌دهد. سومین جشنواره فیلم سلامت به دبیری محمد کیاسالار شهریور امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز