خبرگزاری کار ایران

جدیدترین کتاب با موضوع داستان‌های موفقیت بازار مسکن منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۱۶

کتاب ۵۱ درس موفقیت از سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات کانادا توسط مهدی روانشادنیا رئیس دانشکده عمران، معماری و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران ترجمه و توسط انتشارات فدک ایساتیس منتشر و دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، این کتاب که تجارب واقعی سرمایه‌گذاران در بخش مسکن و ساختمان را به زبان عامیانه با شرح داستان‌های کوتاه موفقیت، مشاهدات و درس‌های هر داستان و نهایتاً پیشنهاد اقدامات عملی مطرح کرده است، می‌تواند به عنوان یک راهنما و یا دستنامه‌ای برای عموم مردم مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب حاضر در ۴ بخش به شرح داستان‌های موفقیت سرمایه‌گذاران مسکن و تجربیات آنها پرداخته است:

در بخش اول با عنوان غلبه بر موقعیت‌های دشوار و بداقبالی‌های شخصی به شرح ۱۳ درس موفقیت می‌پردازد که در آنها سرمایه‌گذاران با مشکلات و موفقیت‌های دشواری چون سرمایه ناچیز، نداشتن تجربه و تخصص در این امر، معلولیت جسمی و حتی سن بالا روبرو بوده‌اند اما توانسته‌اند علیرغم همه آنها بازهم به اهداف خود دست یابند.

بخش دوم با تمرکز روی خانواده و دوستان به بیان ۱۴ درس موفقیت می‌پردارد که با استفاده از آنها بتوانید اهداف خود را به ابزاری تبدیل کنید تا پشتوانه‌ای برای زندگی‌تان شوند.

در بخش سوم با عنوان خارج شدن سریع از پرتگاه به بیان ۱۰ درس موفقیت از سرمایه‌گذارانی می‌پردازد که با نشان دادن انعطاف در برابر بحران‌ها و ایجاد تحول توانسته‌اند زندگی خود را از یکنواختی خارج و به موفقیت‌های عالی دست یابند.

و سرانجام در بخش چهارم با عنوان پیروی از سیستم‌های اثبات شده به بیان ۱۴ داستان و درس پایانی می‌پردازد که سرمایه‌گذاران با خلق موقعیت‌ها و استفاده سیستماتیک از فرصت‌ها توانسته‌اند به سرمایه‌های قابل توجهی برسند.

پیش از این نیز کتابی با عنوان "ثروت‌آفرینی با املاک و مستغلات" از همین مترجم توسط نشر سیمای دانش منتشر شده است. مطالعه این دوکتاب برای تمامی علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در امر مسکن، حتی کسانی که از سرمایه کافی برخوردار نیستند هم توصیه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز