خبرگزاری کار ایران

ناصر ممدوح و محمدرضا هدایتی در «علیمردان خان» هم‌بازی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۸۶

نمایش «علیمردان خان» به کارگردانی حامد رحیمی‌نصر و با ادای دین به ناصر ملک‌مطیعی ۱۹ خرداد در تماشاخانه شهرزاد اجرای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، ناصر ممدوح پس از ۴۰ سال دوری از تئاتر، در کنار محمدرضا هدایتی در «علیمردان خان» به ایفای نقش می‌پردازد.

اردشیر منظم، شوکت حجت، نادر علیمردانی، تیما پور رحمانی، منصور عربی، درسا حکیم الهی و سمیرا ذوالفقار نیز از دیگر بازیگران این نمایش هستند.

حامد رحیمی نصر، کارگردان «علیمردان خان» درباره این نمایش گفت: سعی کرده‌ایم در این اثر، نوار قصه‌ای را با تکیه بر گونه‌های مدرن نمایشی به عینیت تبدیل کنیم تا مخاطب در هر لحظه از اجرا، ضمن روایت شیرین و جذاب با تصاویر خارق العاده‌ای هم مواجه شود.

رحیمی نصر با بیان اینکه قصه فولکلور «علیمردان خان» دستمایه اولیه این پرفورمنس موزیکال شده، گفت: سال‌ها روی اجرا و دراماتورژی آن کار کرده‌ام و اکنون خرسندم تا به مخاطبین تئاتر، اجرای نمایشی متفاوت با طنزی فاخر را نوید دهم.

مهدی مدق و اشکان کمال در گروه موسیقی این نمایش به بازآفرینی ترانه‌های کهن کشور می‌پردازند.

نمایش «علیمردان خان» با مشارکت استدیو سپند فیلم از ۱۹ خرداد در دو سانس روی صحنه تماشاخانه شهرزاد خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز