خبرگزاری کار ایران

همایونفر در رونمایی از آلبوم «به وقت شام» مطرح کرد:

ایستادن کنار حاتمی‌کیا یک افتخار است

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۳۴۱

کارن همایونفر در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی متن «به وقت شام» بار دیگر تاکید کرد که ایستادن کنار ابراهیم حاتمی‌کیا برایش افتخار است.

به گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی«به وقت شام» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا شامگاه گذشته (دوشنبه 17 اردیبهشت) با حضور حاتمی‌کیا، هادی حجازی‌فر، جوزف سلامه و کارن همایونفر و جمعی از اهالی رسانه در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، ویدئویی از مراحل تولید موسیقی متن این فیلم سینمایی پخش شد و سپس عوامل این اثر روی صحنه آمدند.

کارن همایونفر، سازنده موسیقی متن این فیلم سینمایی با بیان این که تا به حال آلبوم‌های موسیقی مختلفی را تولید کرده اما معمولا برای آن‌ها رونمایی گرفته نشده است، گفت: مقوله جذاب برای من، رونمایی از آلبوم این فیلم جلوی عوامل آن است.

او افزود: ایستادن کنار حاتمی‌کیا یک افتخار است که البته این حرف را در جشنواره فجر هم گفتم و همه جا هم خواهم گفت.

همایونفر گفت: تاکنون بیش از 100 اثر موسیقی ساخته‌ام اما هیچکدام سخت‌تر از ساخت موسیقی «به وقت شام» نبود از این رو سعی کردم با روح و قلبم آن را تولید کنم.

حاتمی‌کیا نیز در ادامه گفت: من فیلمساز سختگیری هستم و هر نوع موسیقی را نمی‌پسندم اما با شنیدن آهنگ این فیلم خیالم راحت شد که موسیقی دلخواه ساخته شده است.

جوزف سلامه، بازیگر نقش نیروی داعش در این فیلم سینمایی که متولد سال ۱۳۶۴ در لبنان است نیز ضمن تشکر از افراد حاضر در این مراسم گفت: «تمام افرادی که در این فیلم حضور داشتند درجه یک بودند.»

هادی حجازی‌فر دیگر بازیگر این فیلم هم گفت: وقتی موسیقی«به وقت شام»را می‌شنویم باور نمی‌کنم که در فیلمی بازی کردم که این آهنگ را در اختیار دارد.

پس از آن حاضران برای شادی روح ناصر چشم‌آذر یک دقیقه ایستادند و این مرحوم را تشویق کردند. در پایان از آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز