خبرگزاری کار ایران

صدیقی خبر داد:

میزبانی از اتوبوس‌های حامل بازدیدکنندگان شهرستانی نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۹۸

امیرحسین صدیقی از اختصاص بخشی از فضای پارکینگ در پایانه‌های مسافری غرب و بیهقی به اتوبوس‌های بین‌شهری حامل بازدیدکنندگان شهرستانی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: بخشی از فضای پارکینگ پایانه‌های غرب در تمام روزهای برگزاری نمایشگاه و بیهقی در روزهای تعطیل، به اتوبوس‌های بین‌شهری اختصاص داده شده که هموطنان را از اقصی نقاط کشور برای بازدید از نمایشگاه کتاب به مصلای تهران و برعکس جابه‌جا می‌کنند.

امیرحسین صدیقی با اشاره به اینکه برای بازدیدکنندگان شهرستانی که با وسایل حمل ونقل عمومی به نمایشگاه کتاب تهران مراجعه می‌کنند مشکلی از لحاظ پارکینگ وجود ندارد، گفت: براساس تدابیر اتخاذشده از سوی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، بخش‌هایی از فضای توقف اتوبوس در پایانه‌های غرب و بیهقی به اتوبوس‌های ویژه حامل بازدیدکنندگان شهرستانی اختصاص داده شده و کارکنان ما در پایانه‌ها آماده استقبال از بازدیدکنندگان محترم هستند.

صدیقی با اشاره به اتصال سامانه‌های حمل ونقل برون‌شهری و درون‌شهری در پایانه‌های تهران یادآور شد: نگرانی از بابت جابه‌جایی بازدیدکنندگان از پایانه‌ها به مصلا و برعکس وجود ندارد و آنان به آسانی می‌توانند از طریق وسایل حمل ونقل عمومی ازجمله مترو، بی.آر.تی و تاکسی خود را به محل نمایشگاه کتاب تهران برسانند.

امسال بنا بر تمهیدات معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، تمام پارکینگ‌های مصلای تهران به ترمینال تاکسی و اتوبوس اختصاص یافته و برای هموطنانی که از شهرهای دیگر برای بازدید از نمایشگاه کتاب به تهران می‌آیند نقاطی در مرقد مطهر امام(ره) در نظر گرفته شده که پذیرای مراجعه کنندگان خواهد بود و افراد به راحتی می توانند با استفاده از خط یک مترو به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز