خبرگزاری کار ایران

توزیع بن‌کارت‌های‌ فیزیکی دانشجویان و طلاب در شعب بانک شهر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۰۵۳

دانشجویان و متقاضیان دریافت بن کارت فیزیکی می‌توانند از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب بانک شهر نسبت به دریافت بن‌کارت‌های خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، دانشجویان و طلابی که در زمان ثبت‌نام خواستار دریافت بن کتاب فیزیکی بودند، می‌توانند از روز شنبه (۸ اردیبهشت) با مراجعه به شعب بانک شهر نسبت به دریافت بن‌کارت‌های خود اقدام کنند.

توزیع بن کارت‌های فیزیکی از ۸ اردیبهشت ماه تا پایان زمان نمایشگاه در کلیه شعب بانک شهر و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر انجام می‌شود.

در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۴۹ دانشجو و طلبه خواستار دریافت بن خرید کتاب بودند که از این تعداد ۱۰۴ هزار و ۵۵۳ متقاضی دریافت بن فیزیکی، ۴ هزار و ۴۳۴ نفر متقاضی بنNFC و ۳۵ هزار و ۵۶۲ متقاضی نیز از طریق کارت ملی هوشمند ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

بن خرید کتاب دانشجویی و طلاب به مبلغ یک میلیون ریال است که ۶۰ درصد آن از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن نیز از سوی معاونت امور فرهنگی تامین می‌شود.

همچنین بن کارت‌های سازمان‌ها و نهادها نیز پس از بررسی درخواست‌ها، از تاریخ ١٢ اردیبهشت فقط در شعبه میدان فردوسی کد ٣٢٩ توزیع می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز