خبرگزاری کار ایران

نمایش «۶۴۱۰» روی صحنه رفت

کد خبر : ۶۱۷۰۴۸

نمایش «۶۴۱۰» به کارگردانی علی برجی در تماشاخانه سرو روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا، نمایش «۶۴۱۰» به کارگردانی علی برجی و نویسندگی محسن عظیمی شب گذشته برای نخستین بار در تماشاخانه سرو روی صحنه رفت.

نمایشنامه «۶۴۱۰» از نمایشنامه‌های برگزیده پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت است که برای نخستین بار با تهیه‌کنندگی گروه هنرهای نمایشی روایت فتح روی صحنه رفت. این نمایشنامه به ۱۸ سال اسارت شهید سرلشگر حسین لشگری می‌پردازد. شهید حسین لشگری نخستین اسیر ایرانی است که چند روز قبل از تجاوز رژیم بعث عراق به مرزهای ایران به اسارت عراقی‌ها درمی‌آید. شهید لشگری آخرین اسیر ایرانی است که ۸ سال بعد از آزادسازی اسرای ایرانی به وطن باز می‌گردد.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از؛ بازیگران : سپیده پهلوان‌زاده، امید زندگانی، جاوید حسنلو، احسان امیری، علی عبادت‌طلب، بهزاد رحمتی، ابوالفضل جمشیدی، مسعود حاجی، سعید براتی، سهیل قاسم‌خانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: بهنام خندان، منشی صحنه: آزاده امانی، مدیرصحنه: مسیح زندی، مشاور رسانه‌ای: بهنام خندان، روابط عمومی: مهسا زمانی‌مقدم، لباس و صحنه: سپیده یزدانی، طراح گریم: لیلا یوسفی‌راد، ویدئوآرت: محمدجواد سخنور، طراح پوستر و بروشور: ریحانه جلیلی، عکاس: وحید شریفیان.

نمایش «۶۴۱۰» تا ۲۱ اردیبهشت ماه هر روزساعت ۲۰.۱۵ در تماشاخانه سرو واقع در خیابان طالقانی، بعد از متروی طالقانی روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز