خبرگزاری کار ایران

در رونمایی از فیلم مطرح شد؛

چهل و هفت فیلمی درباره خشونت و انتخاب از سر اجبار است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۳۷۹

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی چهل و هفت شب گذشته جمعه (۳۱ فروردین) با حضور کارگردان و بازیگران فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پیش از نمایش فیلم "چهل و هفت" احمد اطراقچی یکی از کارگردانان فیلم طی سخنانی گفت: ما این فیلم را با دست خالی ساختیم و هیچ حمایتی از هیچ سازمان و ارگانی نداشتیم و بسیار خوشحالیم که شرایط نمایش این فیلم برای هنرمندان، اهالی رسانه و مهمانان در پردیس چارسو و سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه برای کارگردان‌های فیلم اول نمایش اثرشان از هر مقوله دیگری مهم‌تر است، گفت: فیلم چهل و هفت درباره خشونت علیه زنان و بالا‌تر از آن درباره مفهوم کلی خشونت در جهان امروز است. ناهنجاری و رفتاری که متاسفانه در روزهای گذشته نیز در جامعه خودمان شاهد آن بودیم و بسیاری از ما را ناراحت کرده است.

وی ادامه داد: این فیلم درباره سه زن است و قصه آن‌ها را روایت می‌کند که در مقطعی داستان زندگی آن‌ها با یکدیگر گره می‌خورد.

علیرضا عطاالله تبریزی، کارگردان دیگر فیلم نیز گفت: این فیلم درباره تصمیم‌گیری و انتخاب است اما انتخابی که از سر اجبار است و امیدوارم از فیلم لذت ببرید.

در این مراسم شقایق فراهانی، شیدا خلیق، احسان شاملو، محمدرضا غفاری، پانته‌آ پناهی‌ها، نوید محمودی و بسیاری از اهالی هنر و رسانه حضور داشتند.

فیلم سینمایی چهل و هفت به کار گردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطالله تبریزی و تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه روایتگر داستان سه زن از سه طبقه اجتماعی در شب آغاز زمستان است.

لادن مستوفی، شقایق فراهانی، ریما رامین فر، مهدی احمدی، شیدا خلیق، مهرنوش ستاری، بهنام مومنی و محمدرضا غفاری، احسان شاملو و حمیدرضا آذرنگ بازیگران فیلم هستند. پخش بین‌المللی فیلم با الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است.

دومین نمایش این فیلم روز شنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی چارسو خواهد بود.

چهل و هفت فیلمی درباره خشونت و انتخاب از سر اجبار است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز