خبرگزاری کار ایران

«وضعیت ناخوشایندِ» مجسمه‌ها در گالری سیحون

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۰۱۲

نمایشگاه مجسمه هنرمند «عارف رودباری شهمیری» با عنوان «وضعیت ناخوشایند» در روز جمعه ۲۴ فرودین ماه در گالری سیحون از ساعت ۴ الی ۸ شب افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عارف رودباری (متولد ۱۳۶۷)، فارغ التحصیل رشته گرافیک است. عارف رودباری شهمیری مجسمه‌‌ساز جوانی است که به صورت خودآموخته مجسمه‌سازی را از سال ۱۳۸۹ شروع کرده است و ابتدا از شن برای ساختن مجسمه‌های خود استفاده می‌کرده است. او می‌گوید کار کردن با شن به او جسارت خاصی داده است و او به راحتی می‌تواند از هر متریالی برای ساخت مجسمه استفاده کند. تکنیکی که وی در این نمایشگاه برای مجسمه‌هایش به کار برده است آهن و جوش است و از فیگورهای انسانی استفاده کرده است.

وی تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی داشته‌ و در نمایشگاه‌های متعدد گروهی درخارج و داخل ایران از جمله در لبنان و گالری دیدی و چند نمایشگاه سمپوزیوم مجسمه‌سازی شرکت کرده‌ است.

این دومین نمایشگاه این هنرمند در گالری سیحون است.

او در استیتمنت خود آورده است که: «بین خوشایندها و ناخوشایندهای پیچیده و بی‌شمار زندگی گیر می‌کنم و همچنان هر بار به خودم می‌گویم دری که به سوی من باز شده است خوشایند است یا نه.

این درِ روشن که به سوی من باز است همیشه خود را روبروی آن تنها و تاریک تصور می‌کنم و هجومی از احساسات به سمتم سرازیر می‌شود که اگر در آن وارد شوم گم می‌شوم.

گاهی ناخوشایندها بر زندگی سایه می‌افکنن و گاه پرواز آن‌ها تیمارت می‌کنند و گاه ندانسته در سرگردانی خوابت می‌برد.

و گاهی از پس هر چیزی برمی‌آیی و هشیار می‌شوی...»

نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و بازدید هر روز از ساعت ۱۱ صبح الی ۷ عصر

به آدرسِ خیابان وزرا، کوچه چهارم، پلاک ۱۱.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز