خبرگزاری کار ایران

یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی از 11 اردیبهشت آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۵۴۶

یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از 11 تا 14 اردیبهشت در کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این دوره از جشنواره از 11 تا 14 اردیبهشت‌ماه در کرمان برگزار خواهد شد. این رویداد بزرگ‌ترین رخداد سالیانه درزمینۀ موسیقی نواحی کشور به شمار می‌رود.

در فراخوان  یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران درباره نحوی برگزاری این دوره از جشنواره آمده است: «در این دوره، اجرای گروه‌های موسیقایی شامل اجراهای بخش جنبی، اجرای برگزیدگان جشنواره‌های استانی و اجرای پیشکسوتان خواهد بود. ضمن اینکه در این دوره بخشی از هنرمندان سازساز هم حضور خواهند داشت. شرکت‌کنندگان پس از فرستادن آثار خود، توسط ستاد جشنواره، گزینش و فراخوان خواهند شد.

جستار محوری یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، آفرینش آثار با کلام، بر پایۀ اشعار حماسی با گویش و زبان قومی با دستمایه‌های حماسی (پهلوانی ) است. علاقه‌مندان برای حضور در جشنواره بایستی نمونۀ اجرای تصویری فرد متقاضی همراه با تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره و متن اشعار با ترجمه آن را به‌صورت پستی به نشانی دبیرخانه‌ی جشنواره، ارسال یا به‌طور حضوری، تحویل نمایند.

نشانی پستی دبیرخانه‌ی دهمین جشنواره‌ی موسیقی نواحی ایران بدین شرح است: کرمان، چهارراه تهماسپ آباد،  مجتمع فرهنگی -  هنری کرمان، طبقه اول، دفتر انجمن موسیقی کرمان، کد پستی 7613676559 و نشانی پست الکترونیکی : email: kermanmusicunity@gmail. Com»

مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران نیز تا 31 فروردین 1397 تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز