خبرگزاری کار ایران

توضیح جشنواره‌ جهانی فجر درباره‌ فیلم آشغالهای دوست‌داشتنی

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۸۱

در پی انتشار اظهارات محسن امیریوسفی مبنی بر رد شدن فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» در این جشنواره، روابط عمومی این رویداد توضیحی را برای رسانه‌ها ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، در متن نامه روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر آمده است:

۱. جشنواره جهانی فجر همچون سایر جشنواره‌های بین‌المللی بلافاصله پس از تعیین تکلیف فیلمی که درخواست شرکت در جشنواره را داده است، ایمیلی به درخواست کننده ارسال می‌کند و ضمن تشکر از درخواست او، نتیجه رد یا قبول درخواست را به اطلاع او می‌رساند.

 ۲. محتوای این ایمیل، برای همه متقاضیان مشترک است و متن اختصاصی برای هیچکس تنظیم و ارسال نشده و نمی‌شود. 

۳.  طبق خبر منتشر شده گویا جناب امیریوسفی ایمیلی با این مضمون دریافت کرده‌اند که فیلم شما فاقد کیفیت بوده یا در زمره فیلم‌های باکیفیت قرار ندارد. طبیعی است که چنین مفهومی در ایمیل ارسالی وجود ندارد و جشنواره جهانی کمال احترام را برای همه فیلمسازان و فیلمساز خوب کشورمان آقای امیریوسفی قائل است. 

۴. طبق آیین نامه جشنواره جهانی فجر، هر فیلم تنها یک بار می‌تواند درخواست حضور در جشنواره را داشته باشد و فیلم آقای امیریوسفی سال گذشته نیز فرم درخواست را پر کرده بود.

۵. متن کامل ایمیل ارسالی برای کلیه متقاضیان شرکت در یکی از بخش‌های جشنواره که به هر دلیل درخواستشان پذیرفته نشده، عینا به قرار زیر است:

«جناب آقای/ سرکار خانم....

با سپاس از ثبت و ارسال اثرتان در سی‌وششمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر، به اطلاع میرسانیم در این دوره افتخار دریافت تعداد زیادی فیلم با کیفیت بالا را داشتیم. علاقه مند بودیم امکان نمایش تمامی این آثار ارزشمند فراهم می شد.

متأسفانه فیلم شما برای نمایش در این دوره جشنواره انتخاب نشده است. با این حال تلاش‌تان را قدر دانسته و بی‌صبرانه در انتظار آثار دیگر شما در دوره های آتی جشنواره خواهیم ماند.

با سپاس

دبیرخانه جشنواره جهانی فیلم فجر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز