خبرگزاری کار ایران

جشن دلتنگی، بی‌حساب، خوک، تگزاس، چهارراه استانبول و خجالت نکش گزینه‌های اکران دوم نوروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۵۸۲

با پایان یافتن تعطیلات نوروزی و سپری شدن نیمی از اکران نوروز ۹۷، برنامه‌ریزی برای اکران دوم نوروزی آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، باتوجه به مصوبه جدید شورای صنفی نمایش که در شش ماه اول سال 97 هر فیلم فقط 6 هفته می‌تواند در سرگروه‌ها با حفظ کف فروش اکران شود، اکران فیلم‌های نوروزی نهایت تا 15 اردیبهشت می‌تواند ادامه پیدا کند و اکران دوم نوروزی از 15 اردیبهشت آغاز می‌شود هرچند هنوز اسامی رسمی فیلم‌ها اعلام نشده اما گمانه‌زنی‌های جدی برای اکران دوم نوروزی آغاز شده است.

تاکنون اکران فیلم سینمایی جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی و با بابک حمیدیان, مینا ساداتی, محسن کیایی, بهنام تشکر, پانته‌آ پناهی‌ها, ساغر قناعت, امید روحانی, عرفان ناصری, علی دهبان, ندا عقیقی, پریوش نظریه, روزبه فدوی, سینا کرمی در گروه سینمایی زندگی به جای فیلم خرگیوش قطعی شده است.

از میان دو فیلم سینمایی خوک به کار گردانی‌مانی حقیقی و چهارراه استانبول به کار گردانی مصطفی کیایی یک فیلم به عنوان گزینه نهایی در گزوه سینمایی کوروش به‌جای فیلم به وقت شام اکران می‌شود.

از میان دو فیلم بی‌حساب به کارگردانی مصطفی احمدی و خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی یک فیلم نیز توسط هدایت فیلم اکران می‌شود.

همچنین فیلم تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی نیز ازجمله گزینه‌های جدی برای اکران نوروزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز