خبرگزاری کار ایران

کارگردان فیلم خرگیوش در گفت‌وگو با ایلنا:

مدیر بازرگانی صداوسیما بازهم جلوی پخش تیزرها را گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۰۴۲

مانی باغبانی، کارگردان فیلم سینمایی خرگیوش می‌گوید: مدیران صداوسیما دستور دادند که به هیچ عنوان تیزرهای فیلم "خرگیوش"پخش نشود.

مانی باغبانی (کارگردان فیلم خرگیوش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: واحد بازرگانی و مدیریت این بخش نه تنها تیزرهای فیلم را بارها تماشا کردند بلکه حتی نسخه کامل فیلم را بصورت کامل مشاهده کردند و در ابتدا نیز 32 نوبت پخش تیزر به فیلم خرگیوش اختصاص پیدا کرد و حتی دو روز نیز تیزرها پخش شد اما ناگهان پخش تیرزها متوقف و به ما اعلام شد که باید تیزرها اصلاح شود.

 وی ادامه داد: تیزرهای مختلفی را باتوجه به اصلاحیه‌های که صداوسیما اعلام کرده بود، آماده کردیم و حتی امروز صبح (سه‌شنبه 7 فروردین) کد پخش صادر شد اما ناگهان به ما اعلام شد که تیزرهای تبلیغاتی این فیلم پخش نمی‌شود. و مدیر بازرگانی صداوسیما دستور توقف پخش کامل تیزرها را داده است.

باغبانی با اشاره به اینکه سال 97 سال حمایت از کالای ایرانی است، افزود: فیلم ایرانی و محصولات فرهنگی نیز به نوعی کالای ایرانی است و صداوسیما بایداز همه فیلم‌های ایرانی حمایت کند نه اینکه با دسته‌بندی فقط چند فیلم را در اولویت قرار دهد.

کارگردان فیلم خرگیوش افزود: این فیلم کاملا در بخش خصوصی ساخته شده و حتی از فارابی وام نگرفتیه‌ایم. لازم است که  صداوسیما با پخش تیزرها از این فیلم حمایت کند.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) پیش‌تر در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اهمیت تبلیغات شهری و تبلیغات صداوسیما و همچنین اطلاع‌رسانی سایت‌ها و فضای مجازی در افزایش مخاطبان فیلم‌ها گفته است: صداوسیما باید شرایط نمایش تیزر فیلم‌ها را بیشتر فراهم کند و تیزر فیلم‌ها را به‌صورت مساوی و عادلانه پخش کند زیرا تأثیر مستقیمی روی فروش فیلم‌ها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز