خبرگزاری کار ایران

مونسان در بازدید از ایستگاه راه‌آهن مشهد خبر داد؛

ثبت ۸‌ میلیون و ۴۰۰هزار نفرشب اقامت از ۲۷ اسفند تا اول فروردین

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۰۸

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ثبت ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرشب اقامت در استان‌های مختلف کشور از ۲۷ اسفند ۹۶ تا اول فروردین ۹۷ خبرداد.

به‌گزارش ایلنا، علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز جمعه ۳ فروردین در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن مشهد با اعلام این خبر تصریح کرد: با ثبت این تعداد اقامت شب شاهد رشد ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم که البته پیش‌بینی ما رشد بین ۵ تا ۸درصد بود.

وی افزود: استان خراسان رضوی به طور حتم این استان رتبه اول یا دوم را در این خصوص دارد.

مونسان اضافه کرد: امیدواریم هموطنان ما سفری ایمن داشته باشند و در ایام باقی مانده تعطیلات نوزوز همچنان شاهد رشد سفرها در استان‌های مختلف باشیم.

وی همچنین با اشاره به خدمات انجام شده در ایستگاه راه آهن مشهد گفت: از مسئولان استان خراسان رضوی تشکر می‌کنم کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است سالن بسیار تمیزی است مسائل ایمنی در راه آهن به خوبی رعایت می‌شود و اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به نام‌گذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ما ظرفیت خوبی به نام صنایع‌دستی داریم که می‌توان از این ظرفیت در تولید ثروت و اشتغالزایی استفاده کرد.

او افزود: این‌ در حالی است که در طرح اشتغال فراگیر نیز ۱۷۳هزار شغل به این سازمان واگذار شده است.

مونسان به برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی که از فردا در مشهد برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۵هزار متر مربع در مشهد برگزار می‌شود و یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌های این استان است. خراسان رضوی قطب گردشگری زیارتی است و ظرفیت‌های زیادی دارد که باید معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز