خبرگزاری کار ایران

از تمدید یک نمایش تا تقدیم اثری به حسین محب‌اهری در تئاترشهر

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۶۵

تمدید «برخوانی شکرشکن از تلخ‌کامی آکل» به کارگردانی مهدی فرهادپور تا ۲۵ اسفند، تقدیم «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فنائیان به حسین محب‌اهری و همچنین اجرای دو نمایش برای تماشاگران کودک و نوجوان و بزرگسال برنامه پردیس تئاتر تهران در نوروز، چند خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، اجرای نمایش «برخوانی شکرشکن از تلخ‌کامی آکل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرهادپور در پلاتو اجر به دلیل استقبال مخاطبان تا روز جمعه ۲۵ اسفند تمدید شد.

نمایش «برخوانی شکرشکن از تلخ‌کامی آکل» به کارگردانی مهدی فرهاد‌پور و بازی ساناز روشنی و دنیا مستعلمی که از روز دوشنبه هفتم اسفند ماه اجرای خود را در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر آغاز کرده هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸، به مدت ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

«هملت و دن کیشوت» به حسین محب‌اهری تقدیم شد

گروه اجرایی نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فنائیان که این روزها در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه است اجرای روز جمعه ۱۸ اسفند این اثر نمایشی را به حسین محب‌اهری تقدیم کرد.

 کاظم بلوچی یکی از بازیگران نمایشی پس از پایان این اجرا گفت: امشب در میان شما تماشاگران عزیز هنرمندی حضور دارد که قرار بود به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی در کنار گروه به ایفای نقش بپردازد اما متاسفانه ما نتوانستیم در خدمت او باشیم اما حتم دارم اگر او در این نمایش حضور داشت قطعا شما لذت بیشتری از این نمایش می‌بردید. به‌هرحال بسیار خرسندیم که اجرای امشب را با افتخار به حسین محب‌اهری بازیگر پرافتخار تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران تقدیم می‌کنیم.

امیر کربلایی‌زاده دیگر بازیگر این اثر نمایشی نیز بیان کرد: حسین محب‌اهری طی سال‌های اخیر با بیماری سختی مبارزه کرده است. او به ما ثابت کرده که با وجود بیماری همچنین می‌توان تلاشگرانه و با انرژی فراوان حضور مستمری داشته و روی صحنه هنرنمایی کند.

منیژه محامدی، بهروز افخمی، محمد ابراهیمیان، مرجان شیر محمدی از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای روز ۱۸ اسفند نمایش «هملت و دن کیشوت» حضور پیدا کرده بودند.

نمایش «هملت و دن کیشوت» نوشته زورایر خالاپیان، کارگردانی تاجبخش فناییان و بازی کاظم بلوچی، سیامک صفری، امیر کربلایی زاده، کوروش سلیمانی، شیوا خسرو مهر، به ناز نادری، وحید نفر، بهرام بهبهانی، امیر حسین سرداریان.

مجید اکبری ، وحید رضاخانلو، حجت حسینی، گلناز مظهری، سمن حاجی محمد، امیرحسین دیانتی، بیتا نجاتی، آیدا کائینی، مهسا لطیفی، بشرا خادملو، غزال راه آورد، فرشاد فعال، احمد بهاروند، بهراد خاکساری، رهام گلرخیان، امیرسجاد سلمانی، مهبد دانی آذر هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com  و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.

پردیس تئاتر تهران با دو نمایش به استقبال بهار می‌رود

اجرای دو نمایش برای تماشاگران کودک و نوجوان و بزرگسال برنامه پردیس تئاتر تهران در آغازین روزهای سال ۹۷ خواهد بود.

اجرای نمایشی مخصوص تماشاگران کودک و نوجوان و نمایش دیگری برای مخاطبان بزرگسال برنامه آغازین پردیس تئاتر تهران در آغاز سال ۹۷ خواهد بود. با توجه به تعداد آثار متقاضی اجرا در پردیس و انتخاب هدفمند برنامه‌های سال جدید در پردیس تئاتر تهران این دو نمایش به زودی معرفی خواهند شد.

دو اثر نمایشی جدید از ۱۵ فروردین روی صحنه می‌روند که اخبار تکمیلی آن در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز