خبرگزاری کار ایران

پوستر «باغ وحش شیشه‌ای» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۷۰

معرفی مدیر بخش بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و نیز رونمایی از پوستر «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی کیهان پرچمی دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، با حکم دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی، حامد سلیمان‌زاده به عنوان مدیر بین‌الملل تئاتر دانشگاهی معرفی شد.

طی حکمی از طرف حسین عبدالهی دبیر جشنواره، حامد سلیمان‌زاده به عنوان مدیر بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد. سلیمان زاده؛ منتقد، مدرس دانشگاه و کارگردان تئاتر و سینما و دارای سوابقی همچون؛ سرپرست بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌ های کودکان و نوجوانان ایران، رئیس هیئت داوران اولین جشنواره فیلم کوتاه کالیستو سینما (مرداد ۱۳۹۶)، عضو هیئت انتخاب اولین جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی سایه (اردیبهشت ۱۳۹۵)، عضو هیئت داوران اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌خوانی فنی‌زاده (اردیبهشت ۱۳۹۵)، عضو هیئت داوران سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی استاد ناظرزاده کرمانی (اسفند ۱۳۹۵)، کسب عنوان کارگردان برتر بهترین تئاتر کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های کشور (۱۳۹۱)، سردبیر بولتن روزانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران- منطقه مرکز دانشجویان تئاتر(۱۳۸۹)، عضو هیئت علمی و مشاور عالی بنیان ایده‌پردازان و فناوران خاورمیانه و ایران (۱۳۹۵) و همچنین سابقه اجراهای عموم متعدد تئاتری است.

در حکم صادر شده از سوی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران آمده است:

«نظر به شایستگی، تخصص و حسن سابقه‌ی جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و امور بین‌الملل، به موجب این حکم به عنوان مدیر بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره‌مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقاء و اعتلای تئاتر دانشگاهی فراهم گردد. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، از تاریخ از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار خواهد شد.

پوستر «باغ وحش شیشه‌ای» رونمایی شد

پوستر نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی کیهان پرچمی با طراحی هادی جلدی رونمایی شد.

نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» تازه‌ترین اثر تولید شده در کمپانی تئاتر امید ایران و پادمآرت است که از ١٣ اسفند ماه، ساعت ٧:١٥ در سالن شماره ٢ تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

«باغ وحش شیشه‌ای» نوشته نویسنده معروف آمریکایى تنسى ویلیامز است که به زندگى خانواده‌ایى از طبقه فرودست جامعه آمریکا مى‌پردازد. در حالیکه پدر خانواده مدت‌هاست خانواده خود را ترک کرده، مادر، پسر و دختر خانواده هریک در فکر رهایى از وضعیت فلاکت‌بار خودشان هستند.

وحید رزاقی، آرمیتا فرورنده، شایلین اسداللهی و سامان سیوس در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

این کمپانی در سال گذشته، نمایش‌های موفقی هم چون «افسون معبد سوخته»، «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» و «هملت تهران ٢٠١٧» به کارگردانی کیومرث مرادی و هم چنین نمایش «دشمن مردم» به کارگردانی سینا راستگو را تولید کرده است که با استقبال پر شور تماشاگران مواجه شده است.

این کمپانی در رویدادی جدید و بی‌سابقه هم زمان با افتتاح اولین «انستیتو تخصصی دراماتیک ایران (پادمآرت)» اقدام به اجرای سه نمایش به طور همزمان کرده است؛ که با پایان نمایش «سلام، خداحافظ» نمایش «باغ وحش شیشه‌ای» اجراهای خود را آغاز کرده و نمایش مرگ و دوشیزه تا ٢٨ اسفند ماه همچنان به اجرای خود در سالن شماره ٢ پالیز ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز