خبرگزاری کار ایران

«شرایط موجود» در آثار رضا صمدانیان

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۷۰

نمایشگاه "شرایط موجود" تا 30‌ام بهمن ماه همه روزه از ساعت 5 عصر تا 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

به گزارش ایلنا، رضا صمدانیان آثار نقاشی خود را با عنوان «شرایط موجود» در گالری سایه به نمایش گذاشته است. نقاشی‌های او با شیوه‌ای احساسی و ضرب قلم‌های پرانرژی، هر کدام یک پیکره‌ را به تصویر کشیده است. بیانیه کوتاه این نمایشگاه، بیانگر توجه هنرمند به شرایط انسان معاصر و به خصوص مردمان امروز ایران است.

او در این بیانیه می‌نویسد: این مجموعه بازنمایی رهگذران خاموش این شهر است، نظاره‌گران منفرد «شرایط موجود» در کشمکش تضادهای درونی و تناقضات بیرونی‌.  

مجموعه شامل 15 نقاشی، اکثراً با ابعاد بزرگ، تا عرض 280 سانتی‌متر و یک ویدیوآرت است و گزیده‌ای از تلاش هنرمند در دو سال گذشته را شامل می‌شود. ویدیوآرت این نمایشگاه، اجرای یک نقاشی به شیوه‌ای منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد به صورتی که هنرمند در پشت بوم قرار دارد و برای نقاشی، پارچه بوم را می‌شکافد و با عبور دست خود، قلم‌مو را به صورت برعکس بروی بوم می‌کشد و در انتها یک پیکره را به صورت انتزاعی به تصویر می‌کشد.

گالری سایه در خیابان کریمخان، خیابان سنایی کوچه سیزدهم، پلاک 21 واقع شده است.

نمایشگاه "شرایط موجود" تا 30‌ام بهمن ماه همه روزه و همینطور روز جمعه از ساعت 5 عصر تا 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز