خبرگزاری کار ایران

فراخوان شانزدهمین جشنواره قلم زرین منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۳۹۹

انجمن قلم ایران فراخوان شانزدهمین جشنواره قلم زرین را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، با هدف ایجادِ زمینه مناسب برای احرازِ نقشِ فعال مولفان و پدیدآورندگان کتاب در تحولاتِ اجتماعی کشور، کوشش در راهِ اشاعه هر چه بهتر و بیشتر ارزش‌های والای انسانی و دینی و معرفی آثار برتر و انتخاب بهترین کتاب‌های منتشر شده در سال ۱۳۹۶ به جامعه، انجمن قلم ایران، شانزدهمین دوره جشنواره قلم زرین را به دبیری وجیهه سامانی (نویسنده) برگزار می‌کند.

در همین راستا، داوران این جشنواره کتاب‌های منتشره در سال ۱۳۹۶ در پنج حوزه «شعر کودک و نوجوان»، «شعر بزرگسال»، «داستان (زیرمجموعه ادبیات داستانی) کودک و نوجوان»، «داستان (زیرمجموعه ادبیات داستانی) بزرگسال» و «نقد و پژوهش»، را بررسی و آثار برتر را انتخاب خواهند کرد.

ملاک عمل این جشنواره، مطابق سالهای قبل، سال انتشار اثر (مندرج در شناسنامه کتاب) خواهد بود و بر همین اساس، متقاضیان شرکت در جشنواره (نویسندگان و ناشران)، حداکثر تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۶ فرصت دارند دو نسخه از آثاری را که در طول سال ۱۳۹۶ چاپ و منتشر شده‌اند، به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه ۴۴، پلاک ۳۶۰، کدپستی ۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال کنند.

مراسم پایانی شانزدهمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز، در روز ۱۴ تیرماه ۱۳۹۷ (همزمان با روز ملی قلم) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۰۴۸۹۱۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز