خبرگزاری کار ایران

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در استرالیا/اجرای تیتراژ اولین اثر سینمایی درباره پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۹۳

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در کشور استرالیا با همراهی نوازندگان این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا قربانی به همراه سه نوازنده ایرانی هفته اول اسفند راهی استرالیا خواهند شد تا با همراهی ارکستر «ماداکتو» از کشور استرالیا کنسرت‌هایی را برگزار کنند.

این اجرا روز سوم مارچ برابر با 12 اسفند در شهر بریزبین روی صحنه می‌رود؛ مقصد بعدی شهر سیدنی است در تاریخ 10 مارچ برابر با 19 اسفند میزبان قربانی و سایر اعضای گروه خواهد بود. ملبورن سومین شهری است که تور کنسرت‌های علیرضا قربانی و کنسرت او در تاریخ 11 مارچ برابر با 20 اسفند در ملبورن برگزار می‌شود.

سامان صمیمی، میلاد محمدی و زکریا یوسفی سه نوازنده‌ ایرانی هستند که در این تور  در کنار ارکستر «ماداکتو» روی صحنه می‌روند.

این در حالی است که قربانی چندی پیش نیز تیتراژ فیلم‌ سینمایی «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی را خوانده است. شعر تیتراژ این فیلم سروده مسعود کلانتری است. ساخت موسیقی این فیلم هم توسط آرمان موسی‌پور به پایان رسیده و هفته آینده اولین پخش چهارراه استانبول در جشنواره فیلم فجر است.

جدیدترین ساخته مصطفی کیایی اولین روایت سینمایی از فاجعه ریزش ساختمان پلاسکو واقع در چهارراه استانبول تهران است که زمستان سال گذشته رخ داد و در آن جمعی از آتش‌نشانان و کسبه پلاسکو جان باختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز